  • 1. Data: 2004-11-14 19:48:49
    Temat: walka z idiotami ?
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Witam

    dostawalem ostatnio ciut duzo zaproszen na konferencje polsko-ukrainska
    szczegolnie mnie zmierzwilo jak dostalem maile na admin@<virtualka>
    czyli 300 dziennie

    napisalem ze dziekuje i nie chce
    olali
    a w nagrode wygralem mail/bounce bombing
    90% ukraina
    5,6 maili na sekunde z reply-to : mateo@.....
    zrodlo wiadomosci to adsl w bellsouth.net

    napisalem do abuse'a, ale na razie nie widze poprawy
    probowalem blokowac ipki, klasy, ale slabe efekty byly
    wiec wycialem wszystkie maile from=<>
    czym naruszam RFC
    nadal dostaje maile, Out of office i inne

    czy macie jakis pomysl na ew. zabezpieczenie sie przed takimi przejawami
    idiotyzmu i szkodnictwa
    sadze ze to jest dosyc mlody problem internetu, polskiego tez

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 2. Data: 2004-11-14 19:51:45
    Temat: Re: walka z idiotami #2 forward
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Someone (hopefully you) asked for your e-mail address
    to be added to list 'games'.
    If you want this action to be taken, please

    OR
    - send a message to s...@l...osdn.org.ua with subject bleble
    OR
    - hit the following mailto mailto:s...@l...osdn.org.ua?subject=bleble

    If you do not want this action to be taken, you can safely ignore
    this message.

  • 3. Data: 2004-11-14 21:10:27
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Mateusz Swatek wrote:
    > Someone (hopefully you) asked for your e-mail address
    > to be added to list 'games'.
    > If you want this action to be taken, please

    mateo? od matolka? ;-)
    nie obraz sie, ale piszac na newsy poslales swoj prawdziwy e-mail bez
    odspamiacza
    harvestery maja juz ciebie i e-maile bedziesz dostawal
    wiem, ze nawet najlepszym sie zdarza, ale ty zrobiles to 2 razy pod rzad

    doczytaj troche

    zyga

  • 4. Data: 2004-11-14 21:30:46
    Temat: Re: walka z idiotami ?
    Od: "Jaroslaw Berezowski" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 20:48:49 +0100, Mateusz Swatek
    <m...@s...krakow.pl> napisał:

    > Witam
    >
    > dostawalem ostatnio ciut duzo zaproszen na konferencje polsko-ukrainska
    > szczegolnie mnie zmierzwilo jak dostalem maile na admin@<virtualka>
    > czyli 300 dziennie
    Odpisanie nie bylo najlepszym pomyslem. Proponuje przejrzec archiwum
    pl.internet.mordplik.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2004-11-14 21:34:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

> [...]
    > harvestery maja juz ciebie i e-maile bedziesz dostawal
    > wiem, ze nawet najlepszym sie zdarza, ale ty zrobiles to 2 razy pod rzad

    chyba nie on jeden nie doczytal ;) bo na moj gust chodzilo raczej o to
    ze to bydle po takiej 'bezczelnosci' jak zwrocenie uwagi dodatkowo
    uszczesliwilo Mateusza subskrybujac jego adres na wszystko co sie da.
    ku wiekszej skutecznosci proponuje rozwiniecie watku na wlasciwszej
    grupie, pl.internet.mordplik

    --

    New World Folder.

  • 6. Data: 2004-11-14 21:43:17
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl>:

    > dostawalem ostatnio ciut duzo zaproszen na konferencje polsko-ukrainska
    > szczegolnie mnie zmierzwilo jak dostalem maile na admin@<virtualka>
    > czyli 300 dziennie
    > napisalem ze dziekuje i nie chce

    I to był błąd. Trzeba było po prostu ciąć, oni mają mocno
    charakterystyczny adres nadawcy i napisy w treści.

    --
    Leszek.

    -- l...@p...pl 2:480/33.7 -- REAL programmers use INTEGERS --
    -- speaking just for myself...

  • 7. Data: 2004-11-14 23:32:46
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    > a w nagrode wygralem mail/bounce bombing
    > 90% ukraina
    > 5,6 maili na sekunde z reply-to : mateo@.....
    > zrodlo wiadomosci to adsl w bellsouth.net

    To joe-job. Poczytaj http://nospam-pl.net/joe-job.php
    Generalnie -- z obroną jest ciężko, niestety.

    Wanted

  • 8. Data: 2004-11-15 08:34:53
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Uzytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisal w
    wiadomosci news:cn8hr3$8v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > mateo? od matolka? ;-)
    silisz sie ?

> [...]
    > harvestery maja juz ciebie i e-maile bedziesz dostawal
    > wiem, ze nawet najlepszym sie zdarza, ale ty zrobiles to 2 razy pod rzad
    jak zaczalem na newsy pisac to nie bylo czegos takiego jak spam
    pozatym przeczytaj cos na co odpisujesz
    myslisz ze pisze za kazdym razem na newsy z innego konta admin@<domena1>,
    admin@<domena2>
    itd ?

    ze spamem nie mam problemow, flitruj sie

    problem mam z msciwymi burakami
    ktorzy slac spamy wpisali mnie jako reply-to

    --
    mateo

  • 9. Data: 2004-11-15 09:47:43
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <cn9pnh$cu0$1@inews.gazeta.pl>
    Mateusz Swatek napisał(a):
    > problem mam z msciwymi burakami
    > ktorzy slac spamy wpisali mnie jako reply-to
    Ale do czego - o to jest pytanie.

    W kilk sztukach spamu od konferencji jakie dotarły do mnie ostatnio
    jest:
    From: Konferencja <1...@m...zp.ua>
    Sender: Konferencja <1...@m...zp.ua>

    Jest drugi gatunek z Twoimi adresami czy sami, korzystając z tych samych
    zombi, ślą do Ciebie pseudo zwrotki?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 10. Data: 2004-11-15 10:00:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > jak zaczalem na newsy pisac to nie bylo czegos takiego jak spam

    hmm, tez siakies 10 lat temu, spam wtedy juz byl tylko w innej skali, i
    innego rodzaju

    > pozatym przeczytaj cos na co odpisujesz
    > myslisz ze pisze za kazdym razem na newsy z innego konta admin@<domena1>,
    > admin@<domena2>
    > itd ?

    ja sie tylko odnioslem do twojego posta, nie do problemu

    > ze spamem nie mam problemow, flitruj sie
    >
    > problem mam z msciwymi burakami
    > ktorzy slac spamy wpisali mnie jako reply-to

    hmm przykre

    zyga