  • 1. Data: 2004-11-13 19:48:39
    Temat: Tak z ciekawosci zapytam - Alternatywa dla DSL2 do 1000k pln
    Od: "Yacho" <yacho_Wytnij_@_to_tez_100tka.net>

    Witam !

    Mam sobie mala osiedlowke ktorej max mozliwosci finansowe to 1k pln na
    miesiac... w tej chwili jest tam DSL2 ale powiedzmy ze chcialoby mi sie
    wiecej

    Na samym dostepie do TPNET zalezy mi srednio - ma byc na tyle by
    stronychodzily i z p2p kapalo - ogolnie 256-512kbit do tpnetu styka... :)

    chcialbym zachowac z innych sieci te 2 mbps downloadu - wiec w stosunku do
    DSL jedyne zmiany jakich bym oczekiwal to upload ktory ATM jest
    koszmarny....

    Macie moze jakies sugestie ? tudziez gdzie szukac itp ?

    --
    Pozdrawiam.
    Yacho

  • 2. Data: 2004-11-15 19:35:51
    Od: Tom <t...@g...pl>

> [...]
    > koszmarny....
    >
    > Macie moze jakies sugestie ? tudziez gdzie szukac itp ?

    Ja mam.
    Go to:
    alt.pl.internet.networking
    alt.pl.internet.providers

  • 3. Data: 2004-11-18 20:48:44
    Od: "ekala" <e...@w...pl>

    np. Netia łącze symetryczne BDI Standard 2Mbps SDSL

    Użytkownik "Tom" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    :)