  • 1. Data: 2010-03-31 09:19:21
    Temat: warszawa - puławy piatęk wieczorem
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    witam

    jak pojechac do puław z warszawy. Zasadniczo spodziewam sie korków na całej
    drodze do Lublina i przy wyjezdzie z warszawy i w kołbieli a i dalej ruch
    bedzie pewnie duży. I dlatego zastanawiam sie nad pojechaniem wzdluz wisły
    droga 801 kolo otwocka i dalej w dół - tylko pytanie czy tam czxasami nie ma
    dołów po kolana no i jak to wyglada w piatek ? a moze za kołbielą odbić na
    trasę na lublin i juz dalej jechac standardowo ?

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2010-03-31 09:35:29
    Temat: Re: warszawa - puławy piatęk wieczorem
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    rt pisze:
> [...]
    > droga 801 kolo otwocka i dalej w dół - tylko pytanie czy tam czxasami nie ma

    Nie ma, oprócz ok. 5 km "płytówki" przed Sobieniami (Sobieniem?). I
    uważaj na wlocie do Dęblina bo tam jest naprawdę wąsko.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 3. Data: 2010-03-31 10:01:50
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Grejon pisze:

    > Nie ma, oprócz ok. 5 km "płytówki" przed Sobieniami (Sobieniem?). I
    > uważaj na wlocie do Dęblina bo tam jest naprawdę wąsko.

    Dobrze kolega pisze. Pochodzę z Deblina i zwykle wiekszosc tras do Wawy
    robilem tzw. nadwislanka. Zwykle dojezdzalem szybciej niz przez
    Garwolin, Ryki, Moszczanke. poza tym tam zwykle nikt Ci nie przeszkadza
    w jezdzie. Garwolinskie kombi z videorejestratorem woli smigac po
    obwodnicy. A ul. Mickiewicza o ktorej kolega pisze zostanie w takim
    ksztalcie w jakim jest bo to zabytkowa aleja i te nieszczesnye lipy to
    zabytki.

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 4. Data: 2010-03-31 11:00:19
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    Grejon wrote:

    > Nie ma, oprócz ok. 5 km "płytówki" przed Sobieniami (Sobieniem?). I
    > uważaj na wlocie do Dęblina bo tam jest naprawdę wąsko.

    nie wiem jak ta droga po zimie, ale najgorszy jest odcinek
    Maciejowice-Dęblin.

    Dlatego ja jechałbym z warszawy 801, na rondzie w Sobiekursku w lewo w
    50 i Rondo w Kołbieli omijamy przez Człekówkę i Antoninek dalej 17 do
    Żyrzyna.

    Choć oczywiście jeśli ktoś chce jechać "spokojnie" to przez Wilgę,
    Maciejowice, Dęblin też dojedzie a mniejsza szansa na spotkanie z
    jakimś wariatem drogowym

    Pozdrawiam, RW

  • 5. Data: 2010-03-31 11:09:59
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Rafał Wiśniewski pisze:

    > nie wiem jak ta droga po zimie, ale najgorszy jest odcinek
    > Maciejowice-Dęblin.

    Ale IMO i tak lepszy niż wiele dróg krajowych w PL.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 6. Data: 2010-03-31 13:41:33
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl>

    > Ale IMO i tak lepszy niż wiele dróg krajowych w PL.

    801 na wysokości Otwocka jest od dłuższego czasu zamknięta
    dla ruchu. Objazd przez Otwock-Karczew.

    IYIS

  • 7. Data: 2010-03-31 15:27:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-31 09:35, Grejon pisze:

    > Nie ma, oprócz ok. 5 km "płytówki" przed Sobieniami (Sobieniem?). I
    > uważaj na wlocie do Dęblina bo tam jest naprawdę wąsko.

    Jeździłem tam w zeszłym roku i za płytówką w kierunku Maciejowic
    nawierzchnia była w tak tragicznym stanie że jazda praktycznie
    fabrycznie nowym Doblo powyżej 80km/h była niemożliwa.

    Wątpię żeby to tak szybko naprawili.

    Teraz jakby ktoś mi kazał jechać w tamtą stronę to po tamtej jeździe
    naprawdę mocno bym się nad tym zastanawiał czy nie jechać "lubelską".

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-03-31 16:01:36
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    Czarek Daniluk wrote:

    > Teraz jakby ktoś mi kazał jechać w tamtą stronę to po tamtej jeździe
    > naprawdę mocno bym się nad tym zastanawiał czy nie jechać "lubelską".
    >
    > Pozdrawiam !!
    Jadąc tak jak pisałem, albo skrótem przez Wał M. -> Otwock ->
    Celestynów omijasz korki na wylocie dwójki z Warszawy i przed Kołbielą.

  • 9. Data: 2010-03-31 21:30:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 07:19:21 +0000 (UTC), "rt" <x...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    >I dlatego zastanawiam sie nad pojechaniem wzdluz wisły
    >droga 801 kolo otwocka

    Zamknięty jest most na Świdrze. Objazd przez Otwock i Karczew.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2010-03-31 21:33:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 10:01:50 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Garwolinskie kombi z videorejestratorem woli smigac po
    >obwodnicy.

    Kiedyś miałbym bliskie spotkanie z Vectrą w Stężycy. Więc też trzeba
    uważać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280