  • 1. Data: 2015-04-15 14:51:47
    Temat: ważne !!!!!!
    Od: t12t12 <tomekt12t12@_NOSPAM_wp.pl>

    Czy KTM SX 85 jest dopuszczony do ruchu drogowego ? Proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2015-04-15 14:55:43
    Temat: Re: ważne !!!!!!
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-15 o 14:51, t12t12 pisze:
    > Czy KTM SX 85 jest dopuszczony do ruchu drogowego ? Proszę o odpowiedź.

    Rozczaruje Cie - to wcale nie jest wazne.
    Powiem wiecej - wszyscy, poza Toba, maja to w dupie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2015-04-17 13:11:55
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 14:55:45 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > Rozczaruje Cie - to wcale nie jest wazne.
    > Powiem wiecej - wszyscy, poza Toba, maja to w dupie.

    Uważaj jak piszesz do 12latka!

    Nie przeklinaj przy dzieciach, bo są przyszłością narodu a może nawet w tym przypadku
    Erzberg Rodeo.

    KJ

  • 4. Data: 2015-04-17 20:08:10
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 13:11, p...@b...pl pisze:

    > Uważaj jak piszesz do 12latka!
    >
    > Nie przeklinaj przy dzieciach, bo są przyszłością narodu a może nawet w tym
    przypadku Erzberg Rodeo.

    Zdanie wielokrotnie zlozone? do 12 latka z przyszloscia? Smiem watpic. :>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 5. Data: 2015-04-17 20:29:57
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 17.04.2015 o 20:08, Grzegorz Rogala pisze:

    > Zdanie wielokrotnie zlozone? do 12 latka z przyszloscia? Smiem watpic. :>

    jeden ze znanych mi adminów ma taki dopisek w stopce:

    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego
    błędy gramatyczne i ortograficzne. Może być tak, że jego klasa jeszcze
    danego zagadnienia nie przerabiała.

    Bardzo na czasie

    --
    Arni

  • 6. Data: 2015-04-18 19:36:35
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 20:29, Arni pisze:
    [cut]
> [...]
    >
    > Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego
    > błędy gramatyczne i ortograficzne. Może być tak, że jego klasa jeszcze

    Cudne i niestety prawdziwe.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 7. Data: 2015-04-20 08:04:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 19:36, Grzegorz Rogala pisze:
    > W dniu 2015-04-17 o 20:29, Arni pisze:
    > [cut]

    > Cudne i niestety prawdziwe.

    Czy już się stare konie dowartościowały? Nie ma to jak skopać
    (mentalnie) dzieciaka i pogratulować sobie udanej akcji. Jakie to
    dojrzałe... Jakbyście mieli co najmniej 14 lat. A może i 15.

    --
    MN

  • 8. Data: 2015-04-20 14:55:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-20 o 08:04, Marcin N pisze:

    > Czy już się stare konie dowartościowały? Nie ma to jak skopać
    > (mentalnie) dzieciaka i pogratulować sobie udanej akcji. Jakie to
    > dojrzałe... Jakbyście mieli co najmniej 14 lat. A może i 15.

    To niech dzieciak poszuka normalnego forum a nie takiego
    podpiętego do usenetu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-04-20 15:01:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 14:55, RadoslawF pisze:

    > To niech dzieciak poszuka normalnego forum a nie takiego
    > podpiętego do usenetu.

    Racja - zglanować go! Niech wie!

    "Pierwszy dzień w chmurach"...

    --
    MN

  • 10. Data: 2015-04-20 18:08:27
    Od: p...@b...pl

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2015 08:04:03 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Czy już się stare konie dowartościowały? Nie ma to jak skopać
    > (mentalnie) dzieciaka i pogratulować sobie udanej akcji. Jakie to
    > dojrzałe... Jakbyście mieli co najmniej 14 lat. A może i 15.

    O w mordę jeża!

    Początek sezonu za pasem a ja jeszcze pozycji nie przećwiczyłem.

    KJ