  • 1. Data: 2015-04-14 13:16:17
    Temat: gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Hej ;)

    Mam nadzieje, ze dla nikogo nie bedzie to kontrowersyjnym pytaniem, czy
    proba trollingu :-) Chce sie ubezpieczyc na wypadek smierci w wypadku
    komunikacyjnym. Na minimum 200 tys pln. Gdzie najlepiej / najtaniej to
    zrobic? Moze jakis ubezpieczyciel daje dodatkowo tani pakiet w ramach
    skladki OC? Czy ktos z Was sie tak ubezpiecza? Jutro jestem umowiony z
    przedstawicielem ING ale cos mi swita, ze kiedys przy okazji wykupowania
    OC na samochod mialem opcje dolozenia pakietu takiego ubezpieczenia i
    wychodzilo to stosunkowo tanio. Ale nie pamietam zupelnie gdzie i kiedy,
    a temat ubezpieczen to kosmos (zadnych prostych kalkulatorow na stronach,
    setki wariantow, kaza sie tylko spotykac z przedstawicielami na co nie mam
    za duzo czasu eh..).

    Podzielcie sie doswiadczeniem!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2015-04-14 14:24:31
    Temat: Re: gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 13:16:18 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    To juz powoli staje sie standardem, ze odpowiadam sam sobie ;)
    W mBanku znalazlem oferte ubezpieczenia NNW Ochrona 24h:

    http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/nnw-o
    chrona24h/

    W wariancie Premium w przypadku smierci w wyniku NW w srodku lokomocji na 200
    tys pln skladka = 27,99 pln. Przeczytalem regulamin, nie widze zadnych
    kruczkow. Oferta wydaje sie OK. Ale moze znacie cos jeszcze tanszego? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-04-14 16:38:23
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Adam Sz. <a...@g...com> wrote:

    > proba trollingu :-) Chce sie ubezpieczyc na wypadek smierci w wypadku
    > komunikacyjnym. Na minimum 200 tys pln. Gdzie najlepiej / najtaniej to

    Nas ubezpiecza Aviva (ubezpieczenia grupowe), dopytywałem o śmierć na moto
    i wypłacą, jak się rozwalisz na mieście, ale nie jak będziesz się ścigał
    (na torze lub nielegalnie). Kwota chyba właśnie coś koło 200k była, ale
    już nie pamiętam.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2015-04-14 21:14:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 16:39:12 UTC+2 użytkownik Gof napisał:

> [...]
    > i wypłacą, jak się rozwalisz na mieście, ale nie jak będziesz się ścigał
    > (na torze lub nielegalnie). Kwota chyba właśnie coś koło 200k była, ale

    Wlasnie w regulaminie tego mbankowego ubezpieczenia wszystko wydaje sie w
    porzadku, mam tylko watpliwosci co do jednego wykluczenia:

    "Ochroną ubezpieczeniową BRE Ubezpieczenia
    TUiR nie są objęte zdarzenia ubezpieczeniowe
    powstałe w wyniku:

    [...]

    13) uczestnictwa Ubezpieczonego w wy-
    ścigach samochodowych, konkursach,
    rajdach, treningach, podczas jazd
    próbnych, a także podczas prób szybkościowych,"

    No i teraz pytanie czy jak rozwale sie przy 80km/h w miescie to oni tego nie
    uznaja za probe szybkosciowa :-) W zamysle pewnie chodzi o zawody typu
    predkosc / szybkosc na 1/4 mili etc ale nigdzie to pojecie wczesniej ani
    pozniej nie jest doprecyzowane... 28 pln na 200 tys to chyba dobra oferta :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-04-15 06:49:46
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-14 o 13:16, Adam Sz. pisze:
    > Chce sie ubezpieczyc na wypadek smierci w wypadku
    > komunikacyjnym. Na minimum 200 tys pln. Gdzie najlepiej
    > Podzielcie sie doswiadczeniem!
    He, he. Myślisz, że ktoś, kto miał takie "doświadczenie" Ci odpisze z
    tamtego świata? ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2015-04-15 08:38:26
    Temat: Odp: gdzie sie ubezpieczyc na wypadek smierci?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Sz." marzy o spotkaniu z Najwyższym:

    > No i teraz pytanie czy jak rozwale sie przy 80km/h w miescie to oni tego
    > nie
    > uznaja za probe szybkosciowa :-)

    Podejrzewam, że wtedy będzie ci to już zupełnie obojętne;-)

    >28 pln na 200 tys to chyba dobra oferta :)

    Bardzo dobra! Tylko nie wiem, czy zauważyłeś, że to promocja i żeby z niej
    skorzystać musisz rozdupcyć się do końca kwietnia =):-o

  • 7. Data: 2015-04-15 09:06:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 06:49:47 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > He, he. Myślisz, że ktoś, kto miał takie "doświadczenie" Ci odpisze z
    > tamtego świata? ;-)

    Pisze o doswiadczeniu z ubezpieczeniami, nie o wypadku, kolego :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2015-04-15 09:07:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 08:38:29 UTC+2 użytkownik Johnny napisał:

    > Podejrzewam, że wtedy będzie ci to już zupełnie obojętne;-)

    Gdyby bylo mi to obojetne to w ogole bym sie nie ubezpieczal...

    > Bardzo dobra! Tylko nie wiem, czy zauważyłeś, że to promocja i żeby z niej
    > skorzystać musisz rozdupcyć się do końca kwietnia =):-o

    Cennik obowiazuje od 1.04.2015. Nie widze zapisu o jakiejs promocji - gdzie?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-04-16 11:34:57
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-04-14 14:24, Adam Sz. pisze:

    > W wariancie Premium w przypadku smierci w wyniku NW w srodku lokomocji na 200
    > tys pln skladka = 27,99 pln.

    Ważne!)
    Wg. tego OWU jesli ma być 200 to najlepiej nie schodzić z moto i robic
    tak żeby uczestniczył w ruchu, bo jeśli dopadłaby cię jak stoisz koło
    moto to tylko 100 tys. gdyż nie jesteś wtedy ani kierującym, ani pasażerem.
    Zdrowia

  • 10. Data: 2015-04-16 20:13:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 11:34:53 UTC+2 użytkownik krak napisał:

> [...]
    > tak żeby uczestniczył w ruchu, bo jeśli dopadłaby cię jak stoisz koło
    > moto to tylko 100 tys. gdyż nie jesteś wtedy ani kierującym, ani pasażerem.

    Dzieki za uwage. Ostatecznie wzialem ubezpieczenie bodaj Ochrona+ w ING.
    200 tys bez wzgledu na rodzaj smierci (w komunikacji czy nie) - zona pokazuje
    akt zgonu i do 14 dni ma kase. Przynajmniej w teorii :-) Opinie to
    ubezpieczenie ma calkiem dobre wiec poki co chyba przy nim zostane. Skladka
    270 pln / kwartal. 3 x drozej od mbanku ale mbankowe ubezpieczenie to umowa
    trojstronna (ubezpieczyciel-bank-ja) i ponoc lubia wydziwiac przy wyplatach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.