  • 1. Data: 2009-12-16 13:53:36
    Temat: wielozadaniowa java
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ktore telefony potrafia wykonywac wiecej programow w javie
    jednoczesnie ?

    Na pewno SE K550, spodziewam sie ze nowsze SE rowniez .. a inni
    producenci ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2009-12-16 15:30:48
    Temat: Re: wielozadaniowa java
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Ktore telefony potrafia wykonywac wiecej programow w javie jednoczesnie ?
    >
    > Na pewno SE K550, spodziewam sie ze nowsze SE rowniez .. a inni producenci ?

    Niektóre Nokie.

  • 3. Data: 2009-12-16 20:18:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Ktore telefony potrafia wykonywac wiecej programow w javie jednoczesnie ?
    >
    > Na pewno SE K550, spodziewam sie ze nowsze SE rowniez .. a inni
    > producenci ?

    Zadne chyba wszystkie zamrazaja aplikacje przy wyjsciu i owszem mozna do
    niej wrocic ale one nie chodza pod spodem..

  • 4. Data: 2009-12-16 20:19:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Ktore telefony potrafia wykonywac wiecej programow w javie jednoczesnie ?
    >
    > Na pewno SE K550, spodziewam sie ze nowsze SE rowniez .. a inni
    > producenci ?

    Samsung Avila i LG Cookie oraz LG puccini

  • 5. Data: 2009-12-16 21:35:23
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    > Zadne chyba wszystkie zamrazaja aplikacje przy wyjsciu i owszem mozna do
    > niej wrocic ale one nie chodza pod spodem..

    Ja np. w SE G502 moge sluchac jednoczesnie radia i przegladac www, wiec 2
    aplikacje dzialaja jednoczesnie.

  • 6. Data: 2009-12-17 10:13:01
    Od: Gambit <k...@g...com>

    On 16 Gru, 14:53, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jednoczesnie ?
    >
    > Na pewno SE K550, spodziewam sie ze nowsze SE rowniez .. a inni

    BlackBerry ;)

  • 7. Data: 2009-12-17 14:53:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 14:53:36 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ktore telefony potrafia wykonywac wiecej programow w javie
    > jednoczesnie ?
    >
    > Na pewno SE K550, spodziewam sie ze nowsze SE rowniez .. a inni
    > producenci ?

    Wszystkie telefony z Androidem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-12-18 11:35:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 16 gru 2009 o 22:35 GMT, Darek napisał(a):

    > Ja np. w SE G502 moge sluchac jednoczesnie radia i przegladac www, wiec 2
    > aplikacje dzialaja jednoczesnie.

    Ale mowa jest nie o aplikacjach natywnych, tylko o midletach

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 9. Data: 2009-12-18 11:46:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale mowa jest nie o aplikacjach natywnych, tylko o midletach

    Midlety tez dzialaja. Ja sobie np czytam ksiazke, a trekbuddy
    notuje trase z gps.

    Dawniej [na K510] to nawet zdjecia nie moglem zrobic jak TB
    chodzil.

    J.

  • 10. Data: 2009-12-18 18:11:40
    Od: sx <n...@g...pl>

    > Wszystkie telefony z Androidem

    Kiedy adroid nabył możliwość uruchamiania aplikacji w javie?

    --
    sx