  • 1. Data: 2010-06-08 09:55:04
    Temat: [winapi] WritePrivateProfileString
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    Mz prywatny plik settings.ini w głownym katalogu
    aplikacji to fajna rzecz (przynajmniej dla mnie w
    niektorych programach), same te pliki ini podobaja mi
    sie i te pare funkcyjek do obsługi tego jak powyzsza
    jak dla mnie jest fajne (*) - ale w helpie do windy
    jest napisane że jest to funkcja przestarzała
    (co wiecej zachowane ze wzgledu na kompatybilnosc
    z 16bitowym windowsem) i że zalecane jest by aplikacje
    zapisywały odnosne ustawienia w rejestrze :-/ (czego
    ja z kolei nie lubie) Jak to z tym jest, czy
    mimo wszystko mozna tego uzywac jak ktos lubi prywatne
    pliki ini (jak ja) ?

    ślamazar

    (*) pominawszy fakt ze domyslnie to chce pisac do pliku ini w
    katalogu windows a nie w aktualnym katalogu z ktorego
    jest uruchamiany exec

  • 2. Data: 2010-06-08 16:26:21
    Temat: Re: [winapi] WritePrivateProfileString
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 11:55:04 +0200, fir napisał(a):

> [...]
    >
    > (*) pominawszy fakt ze domyslnie to chce pisac do pliku ini w
    > katalogu windows a nie w aktualnym katalogu z ktorego

    Rob, jak chcesz:P