  • 1. Data: 2010-08-29 15:15:51
    Temat: winapi - lista hdd
    Od: krzychu <k...@g...com>

    hej,

    Mam pytanie: jak dowiedziec sie jakie dyski zainstalowane sa w
    komputerze. Najlepiej jakby ta wiedza byla dostepna za pomoca winapi.
    No i najlepiej byloby tez zeby nie bylo to obejscie problemu za pomoca
    GetLogicalDriveStrings i pozniej posprawdzanie do jakiego dysku
    fizycznego nalezy dany wolumen.
    Dzieki z gory za odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Krzychu

  • 2. Data: 2010-08-29 18:22:35
    Temat: Re: winapi - lista hdd
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.08.2010 17:15, krzychu pisze:
    > hej,
    >
    > Mam pytanie: jak dowiedziec sie jakie dyski zainstalowane sa w
    > komputerze.

    Jeżeli przez "dyski" rozumiesz "urządzenia będące dyskami twardymi" to
    SetupDiGetClassDevs może być pomocne.

    Michoo

  • 3. Data: 2010-08-29 19:34:55
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 29 Sie, 17:15, krzychu <k...@g...com> wrote:
    > hej,
    >
    > Mam pytanie: jak dowiedziec sie jakie dyski zainstalowane sa w
    Trochę tego jest, na pierwszy rzut oka przydatne wydają się:
    GetDriveType
    GetLogicalDrives
    GetLogicalDriveStrings
    GetVolumeInformation