  • 1. Data: 2005-05-03 19:03:22
    Temat: windowsupdate
    Od: "gustaw" <g...@w...pl>

    jestem nowym użytkownikiem polpak-t z dostępem do internetu
    dotychczas korzystałem z ipartnersów

    czy strony microsofta zawsze tak wolno chodzą? czy to tymczasowe?
    wszystko ze świata chodzi ok, traceroute z ipartners i polpak wyglądają tak
    samo, ale na polpaku transfer z microsofta to max 10kB/s....

    pzdr gustaw

  • 2. Data: 2005-05-04 07:00:48
    Temat: Re: windowsupdate
    Od: "gustaw" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gustaw" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    wogóle cały microsoft chodzi straaasznie..... ;-((

    pzdr gustraw

  • 3. Data: 2005-05-04 10:46:54
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    gustaw <g...@w...pl> wrote:
    > U?ytkownik "gustaw" <g...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > wogóle ca?y microsoft chodzi straaasznie..... ;-((

    Kiedys wydawalo mi sie ze TPSA przycina ruch z tego serwera akamai na
    którym siedza pliki sciagane przez windowsupdate. Mozesz to
    zweryfikowac, byc moze jeszcze tak jest. Byc moze ma to zwiazek z
    polityka szkodzeniem przez TPSA wszystkim którzy mogliby byc ich
    klientami, a wybrali innego providera.

    B.

    PS. ostatnie zdanie nie calkiem serio, ale tez nie zartem, i na pewno w
    temacie grupy. W przeciwienstwie to tematu watku.

  • 4. Data: 2005-05-04 19:22:51
    Od: "gustaw" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisal w wiadomosci
    com...

    ale strony np.: www.microsoft.com/sql nie ida z akamai... ;-((

    > Byc moze ma to zwiazek z polityka szkodzeniem przez TPSA wszystkim którzy
    > mogliby byc ich klientami, a wybrali innego providera.

    ale ja wlasnie chcialem do nich wrócic.... ;-((

    pzdr gustaw

  • 5. Data: 2005-05-05 22:22:33
    Od: d...@w...sobie.to

    gustaw <g...@w...pl> wrote:
    > jestem nowym użytkownikiem polpak-t z dostępem do internetu
    > dotychczas korzystałem z ipartnersów

    I co cie podkusilo?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    26. Keep a tarantula in a jar for three days. Then get rid of the

  • 6. Data: 2005-05-06 05:18:33
    Od: "gustaw" <g...@w...pl>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> napisał w wiadomości

    > I co cie podkusilo?

    cóż, miałem ipartnersów na tranzycie po polpaku 2Mb, ale stało się mało i
    tylko polpak dawał mi szybsze łącza....
    ale niestety jestem zawiedziony tpsą, więc szukam rozwiązania innego... tego
    polpaka "na produkcję" nie wrzucę...

    pzdr gustaw

  • 7. Data: 2005-05-06 06:51:06
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

> [...]
    > ale niestety jestem zawiedziony tpsą, więc szukam rozwiązania innego...
    > tego polpaka "na produkcję" nie wrzucę...

    no ale czym jestes zawiedziony? tym windowsupdate?

  • 8. Data: 2005-05-06 10:16:17
    Od: "gustaw" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl> napisał
    w wiadomości news:d5f4e1$pi2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no ale czym jestes zawiedziony? tym windowsupdate?

    niestety nie tylko.... z wielu serverków ze świata łącze 2Mb ipartnersów
    działa lepiej niż 4Mb z polpaku
    nawet tak banalny test jak www.numion.com puszczony w tym samym momencie
    pokazuje wyższość ipartnersów...

    pzdr gustaw

  • 9. Data: 2005-05-06 10:54:44
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

    > niestety nie tylko.... z wielu serverków ze świata łącze 2Mb ipartnersów
    > działa lepiej niż 4Mb z polpaku
    > nawet tak banalny test jak www.numion.com puszczony w tym samym momencie
    > pokazuje wyższość ipartnersów...

    No ale o ile pamietam FR do Internetu z tpsa jest duzo tanszy niz ipp
    a na laczu od tepsy mozna bez problemu uzyskac pelne 2mb
    wiec chyba mozna olac te male niedogodnosci :)

  • 10. Data: 2005-05-06 11:48:47
    Od: "gustaw" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl> napisał
    w wiadomości news:d5fimn$cqf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale o ile pamietam FR do Internetu z tpsa jest duzo tanszy niz ipp
    > a na laczu od tepsy mozna bez problemu uzyskac pelne 2mb
    > wiec chyba mozna olac te male niedogodnosci :)

    no właśnie cena za 4Mb w polpaku nie jest niższa..... ;(

    pzdr gustaw