  • 1. Data: 2005-05-04 11:05:24
    Temat: http://www.euweb.pl - bezczelnosc nie zna granic
    Od: Wojciech Wielogorski <a...@e...pl>

    Heh, zadzwonili do mojego klienta i wcisneli ciemnote, ze odnotowali
    probe zarejestrowania w domenie .com takiej samej nazwy jak ma juz
    wykupiona w .pl, i ze "daja mu pierwszenstwo rejestracji".
    Jako ze firma miala i tak zamiar rejestrowac, przystali telefonicznie na
    to (nie podajac zadnych danych) i faktycznie, wieczorem juz dzialalo
    wlacznie z przekierowaniem na istniejaca strone. Dzisiaj przyszla
    faktura za jedyne 499 zl / 2 lata. Jak sadze, domena tez jest ich...

    pzdr

  • 2. Data: 2005-05-04 12:20:49
    Temat: Re: http://www.euweb.pl - bezczelnosc nie zna granic - NTG
    Od: "Główny Expert" <p...@g...pl>

    Wojciech Wielogorski <a...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > wlacznie z przekierowaniem na istniejaca strone. Dzisiaj przyszla
    > faktura za jedyne 499 zl / 2 lata. Jak sadze, domena tez jest ich...

    poczytaj faq grupy! NTG!!! nie pisz tu więcej! PLONK

    nie pozdr

  • 3. Data: 2005-05-04 17:50:05
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Główny Expert <p...@g...pl> w artykule
    <news:d5aen1$o3t$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > poczytaj faq grupy! NTG!!! nie pisz tu więcej! PLONK

    Czy wielce łaskawy Gówny Expierd zechciałby wskazać Zwykłemu Użytkownikowi
    (TM)miejsce pobytu FAQ grupy pl.internet.polip?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 4. Data: 2005-05-04 17:59:21
    Od: Wojciech Wielogorski <a...@e...pl>

    Główny Expert wrote:

    > poczytaj faq grupy! NTG!!! nie pisz tu więcej! PLONK
    nastepny sie znalazl od pouczania. najpierw sie moze przedstaw a potem
    napisz cos konstruktywnego. zeby krytykowac trzeba cos wniesc na grupe,
    czym mozesz sie pochwalic?
    tak sie zdenerwowales niezdrowo, moze jestes z w/w firmy? ;-)

    pzdr

  • 5. Data: 2005-05-04 19:46:55
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Wojciech Wielogorski <a...@e...pl> zapodał(a):

> [...]
    > wniesc na grupe, czym mozesz sie pochwalic?
    > tak sie zdenerwowales niezdrowo, moze jestes z w/w firmy? ;-)

    Nie karmij trola.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2005-05-04 20:58:53
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Główny Expert wrote:

    > poczytaj faq grupy! NTG!!! nie pisz tu więcej! PLONK
    > nie pozdr

    Łomatko, kryj się kto może! Expierd reaktywacja!

    BP,NMSP ;)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator