  • 1. Data: 2008-11-06 08:47:59
    Temat: wp.pl nieosiągalne z iDSL w TPSA na nowym IP 95.48.x.x
    Od: b...@g...com

    Witam,

    czy spotkał się ktoś z Was z problem braku dostępu do wp.pl z nowych
    (?) IP na łączach TPSA ? Wg traceroute wychodzi, że pakiety giną na
    łączach tpsa:

    Trasa śledzenia do wp.pl [212.77.100.101]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.115.254
    2 1 ms 1 ms 1 ms *.internetdsl.tpnet.pl [95.48.12.*]
    3 31 ms 31 ms 31 ms gda-ru2.idsl.tpnet.pl [213.25.2.59]
    4 31 ms 32 ms 31 ms z.gda-ru2.do.gda-r2.tpnet.pl
    [213.25.5.189]
    5 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    6 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    7 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    8 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    9 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    10 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    11 * * * Upłynął limit czasu żądania.

    Może ktoś potwierdzić problem zanim zgłoszę to do tpsa ? Czy problem
    jest podobny do tego sprzed paru lat z IP zaczynającymi się od 83.x ?
    Nową pulę adresów mamy od wczoraj w związku ze zmianą opcji iDSL.

    Dzięki,
    Bartek

  • 2. Data: 2008-11-06 12:03:35
    Od: K <...@...c>

    b...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > czy spotkał się ktoś z Was z problem braku dostępu do wp.pl z nowych
    > (?) IP na łączach TPSA ? Wg traceroute wychodzi, że pakiety giną na
    > łączach tpsa:

    pewnie maja w bogonach. ja moge powiedziec tylko tyle, ze ta nowa
    adresacja z sieci netii dostepna jest via tiscali -> opentransit, a z
    gtsu leci polskim stykiem.

    pozdro.

  • 3. Data: 2008-11-06 16:16:03
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    czy spotkał się ktoś z Was z problem braku dostępu do wp.pl z nowych
    (?) IP na łączach TPSA ? Wg traceroute wychodzi, że pakiety giną na
    łączach tpsa:

    mam to samo

  • 4. Data: 2008-11-06 16:23:28
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    czy spotkał się ktoś z Was z problem braku dostępu do wp.pl z nowych
    (?) IP na łączach TPSA ? Wg traceroute wychodzi, że pakiety giną na
    łączach tpsa:

    dzwonilem na blulajn, obecnie jedynym oficjalnym sposobem jesy uzycie proxy
    podaja adres http://www.arudnik.aplus.pl/adresy/w3cache.php i mowia, jak
    wlaczyc
    jak dla mnie kosmos

  • 5. Data: 2008-11-07 09:30:07
    Od: b...@g...com

    On 6 Lis, 17:23, "brum" <b...@o...eu> wrote:
> [...]
    > łączach tpsa:
    >
    > dzwonilem na blulajn, obecnie jedynym oficjalnym sposobem jesy uzycie proxy

    Brum, albo to Twoja sprawka, albo ktoś z TP czyta tę grupę (w to nie
    wątpię), bo dziś nagle wp.pl zadziałało :)

    Tak czy siak, wielkie dzięki :)

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 6. Data: 2008-11-11 23:56:04
    Od: j...@g...com

    > Brum, albo to Twoja sprawka, albo ktoś z TP czyta tę grupę (w to nie
    > wątpię), bo dziś nagle wp.pl zadziałało :)

    wp.pl działa, ale np. multimedia.pl nadal nie. Oto moj traceroute:

    Trasa śledzenia do multimedia.pl [217.172.224.150]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 1 ms 2 ms 1 ms *.internetdsl.tpnet.pl [95.48.*.*]
    2 34 ms 33 ms 32 ms gda-ru2.idsl.tpnet.pl [213.25.2.59]
    3 32 ms 32 ms 31 ms z.gda-ru2.do.gda-r2.tpnet.pl
    [213.25.5.189]
    4 32 ms 33 ms 33 ms do.gda-ar3.z.gda-r2.tpnet.pl
    [213.25.12.95]
[...]
    12 * ^C

    To samo z innej puli IP przez DSL TPSA idzie bez problemu z dużo
    lepszymi czasami propagacji do tych samych serwerow posrednich

    Rano zglosze to na blekitna. Im wiecej zgloszen, tym powazniej powinni
    do tego podejsc.

    pozdrawiam
    Jacek