    Date: Sun, 26 Dec 2010 19:55:08 +0100
    From: karbar <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [wroc]Gdzie dobrze wyważają koła, gdzie czajnik samochodowy?

    Witam,

    w święta pierwszy raz od zmiany opon pojechałem w trasę i okazało się,
    że powyżej 100km/h auto zaczyna wibrować. Wibracje też czuć na pedale
    hamulca podczas hamowania. Gdzie we Wrocławiu porządnie sprawdzą mi
    wyważenie kół, zanim pójdę na nieco przedwczesną wymianę tarcz
    hamulcowych? Przetoczyć chyba już ich nikt nie będzie chciał, bo
    zbliżają się do grubości granicznej (tarcze i tak wymienię w najbliższym
    czasie, ale wolałbym jeszcze z miesiąc lub dwa na nich pojeździć).

    Ew. co innego powinienem zrobić w tej sytuacji? Może moja diagnoza co do
    przyczyn nie jest trafna?

    I z innej beczki. Gdzie we Wrocławiu dostanę czajnik elektryczny do
    gniazdka zapalniczki 12v?

    z góry dzięki za pomoc

    pozdrawiam
    karbar