  • 1. Data: 2010-12-26 19:55:08
    Temat: [wroc]Gdzie dobrze wyważają koła, gdzie czajnik samochodowy?
    Od: karbar <k...@w...pl>

    Witam,

    w święta pierwszy raz od zmiany opon pojechałem w trasę i okazało się,
    że powyżej 100km/h auto zaczyna wibrować. Wibracje też czuć na pedale
    hamulca podczas hamowania. Gdzie we Wrocławiu porządnie sprawdzą mi
    wyważenie kół, zanim pójdę na nieco przedwczesną wymianę tarcz
    hamulcowych? Przetoczyć chyba już ich nikt nie będzie chciał, bo
    zbliżają się do grubości granicznej (tarcze i tak wymienię w najbliższym
    czasie, ale wolałbym jeszcze z miesiąc lub dwa na nich pojeździć).

    Ew. co innego powinienem zrobić w tej sytuacji? Może moja diagnoza co do
    przyczyn nie jest trafna?

    I z innej beczki. Gdzie we Wrocławiu dostanę czajnik elektryczny do
    gniazdka zapalniczki 12v?

    z góry dzięki za pomoc

    pozdrawiam
    karbar

  • 2. Data: 2010-12-26 19:59:56
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:55:08 +0100, karbar napisał(a):

    > Gdzie we Wrocławiu porządnie sprawdzą mi
    > wyważenie kół, zanim pójdę na nieco przedwczesną wymianę tarcz
    > hamulcowych?

    Podjedź na Małopanewską (przy Shellu, firma nosi nazwę bodajże BZOMA) -
    doważą Ci koła na samochodzie (bez ich ściągania). Usługa warta
    polecenia, a teraz chyba nie będą już mieli wielodniowych kolejek.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-12-26 20:08:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-26 19:55, karbar pisze:
    > Witam,
    >
    > w święta pierwszy raz od zmiany opon pojechałem w trasę i okazało się,
    > że powyżej 100km/h auto zaczyna wibrować. Wibracje też czuć na pedale
    > hamulca podczas hamowania.

    Zacznij od myjni i dokładnego wyczyszczenia kół ze śniegu i lodu.

    Koła wyważa się ołowiem +-5g, a to mała płaska łyżeczka lodu.
    Kilkanaście gram śniegu, albo lodu w jakimś rowku felgi i już masz
    niewyważone koła.

  • 4. Data: 2010-12-26 22:57:50
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "karbar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I z innej beczki. Gdzie we Wrocławiu dostanę czajnik elektryczny do
    > gniazdka zapalniczki 12v?

    zapomnij o czajniku na 12V.
    Wodę zagotuje ( jeśli) po około 40 minutach. Tragedia. Dążysz uschnąć do tej
    pory. To nieporozumienie. Wiem, Testowałem. Czajnik domowy ma 2000W, taki na
    12W ok 120W. Zaaaaaaaaaaaaapomnij

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 101226-1, 2010-12-26
    Przetestowano na: 2010-12-26 22:57:51

  • 5. Data: 2010-12-26 23:38:40
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 26.12.2010 22:57, Dawidus wrote:
> [...]
    > pory. To nieporozumienie. Wiem, Testowałem. Czajnik domowy ma 2000W, taki na

    Ok. Gdzie kupić gaz do kuchenki turystycznej wiem ;)

    pozdrawiam
    karbar

  • 6. Data: 2010-12-27 11:11:19
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    > Ok. Gdzie kupić gaz do kuchenki turystycznej wiem ;)
    >
    > pozdrawiam
    > karbar

    Witam
    Chyba, że do tego co napisał Dawidus uwzględnisz przetwornicę np :
    http://allegro.pl/przetwornica-24-220-230-24v-220v-2
    000w-samochodowa-i1369073453.html

    a następnie dowolny czajnik na 230V z mocą nie większą (jak do powyższego)
    niż 2kW.

    pozdrawiam
    babinicz

  • 7. Data: 2010-12-27 11:19:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    karbar napisał(a):
    > w święta pierwszy raz od zmiany opon pojechałem w trasę i okazało się,
    > że powyżej 100km/h auto zaczyna wibrować.

    Ja korzystam z usług gumiarza na Zaporoskiej pod torami, bardzo dobrze
    wyważają. Nie miałem nigdy tam problemów.

    Ale zanim skorzystasz z usługi, sprawdź czy nie masz przymarzniętego
    błota śniegowego od wewnątrz.
    Miałem taki przypadek i już przy 70tce mną telepało.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-12-27 11:29:34
    Od: "marek" <s...@o...pl>

> [...]
    000w-samochodowa-i1369073453.html

    > a następnie dowolny czajnik na 230V z mocą nie większą (jak do powyższego)

    przemysl to jeszcze raz.

  • 9. Data: 2010-12-27 13:41:47
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    000w-samochodowa-i1369073453.html

    > przemysl to jeszcze raz.

    Omylkowo zamieściłem link do instalacji 24V
    Powinnno być np:
    http://allegro.pl/przetwornica-12-220-230-12v-220v-3
    000w-samochodowa-i1382271228.html

    lub inne podobne.

    pzdr

  • 10. Data: 2010-12-27 13:55:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 27 Gru, 13:41, "babinicz" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:if9pqo$ns9$1@inews.gazeta.pl...

    > Omylkowo zamieściłem link do instalacji 24V
> [...]

    tylko przy 1.5kW obciazenia bierze to ponad 100A z aku, przez
    zapalniczke sie nie uda ;) a bezposrednio z aku to porzadne klemy
    potrzeba i wlaczony silnik, bo po jednym gotowaniu herbaty mozna juz
    nie odpalic samochodu... ;)

    WS