  • 11. Data: 2005-02-08 21:58:17
    Temat: Re: wroclaw - tepsa skutki ostatnich awari
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Andrzej Resztak <a...@h...umcs.lublin.pl> napisał(a):

    > Na pewno przyczyna nie wynika bezposrednio z faktu

    Andrzeju, dokladnie to mialem na mysli.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 12. Data: 2005-02-08 22:22:58
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote in

    > tak, mamo.

    Widze ze masz niski wspolczynnik uczenia sie na swoich bledach.
    (Dalej cfaniakujemy co?)

    > czyz nie zdarzalo ci sie nigdy prostowac bliznich, w bledzie
    > trwajacych, nie znajac przyczyny ich frasunku?

    Poprawiam kiedy wiem gdzie lezy problem albo chociaz mam jakas sensowna
    teorie na ten temat.

    Ty nic nie zaprezentowales.

  • 13. Data: 2005-02-08 22:46:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Borg <b...@b...lan> wrote:
    > Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote in

    > Widze ze masz niski wspolczynnik uczenia sie na swoich bledach.
    Oho ;-) To mówi ktoś, kto się wstydzi własnego nazwiska. Brawo.
    Brawo Panie Zdzisławie.

    > (Dalej cfaniakujemy co?)
    Coś mi się wydaję że nie ma takiego wyrazu "cfaniakujemy". Ispell
    mi tak mówi, google też.

    > Poprawiam kiedy wiem gdzie lezy problem albo chociaz mam jakas sensowna
    > teorie na ten temat.
    A czy sama wiedza że problemem jest coś innego nie wystarcza?

    > Ty nic nie zaprezentowales.
    Ty też. Tego typu uwagi mogłeś spokojnie wysłać mailem.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2005-02-09 09:16:53
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Borg <b...@b...lan> napisał(a):

    > Widze ze masz niski wspolczynnik uczenia sie na swoich bledach.

    bardzo niski.

    > (Dalej cfaniakujemy co?)

    we are the borg. resistance is futile.

    > Poprawiam kiedy wiem gdzie lezy problem albo chociaz mam jakas sensowna
    > teorie na ten temat.

    mmm... lektura groups.google.pl wskazuje na to, ze w innych watkach
    tez jestes krzykaczem.

    <X...@1...110.122.97>
    <X...@1...110.122.97>
    <X...@1...110.122.97>

    a czasami nie "wiesz gdzie lezy problem", mimo to poprawiasz:

    <X...@1...110.122.97>

    EOT, bo sie robi offtopicznie i malo smiesznie.

  • 15. Data: 2005-02-09 09:22:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    [...]

    > we are the borg. resistance is futile.

    Hehehe, a jak On sie nazywa Kasia? Kasia Jeneway? ;P

    pansp

    j.

  • 16. Data: 2005-02-09 16:44:19
    Od: Borg <b...@b...lan>

    > a czasami nie "wiesz gdzie lezy problem", mimo to poprawiasz:
    >
    > <X...@1...110.122.97>
    >
    > EOT, bo sie robi offtopicznie i malo smiesznie.

    Huh. Nie mniejszym niz ty :) Ale faktycznie.. Po co sie wychylac.
    EOT.

  • 17. Data: 2005-02-09 16:54:15
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote in news:cubfgq$v9i$1
    @sparrow.axelspringer.com.pl:

    > Oho ;-) To mówi ktoś, kto się wstydzi własnego nazwiska. Brawo.
    > Brawo Panie Zdzisławie.

    Imie... Ksywka.. Nie widze specialnej roznicy.

    > Coś mi się wydaję że nie ma takiego wyrazu "cfaniakujemy". Ispell
    > mi tak mówi, google też.

    Wybitny polonista z Pana.. No okey, moze moj blad, ale kogo to tak naprawde obchodzi?
    Zapewne adresat zrozumial przeslanie.

    > A czy sama wiedza że problemem jest coś innego nie wystarcza?

    Hmm ciekawe podejscie.. "Czy sama wiedza nie wystarczy?..."
    To brzmi prawie jak "Czy brak ci wiary synu?"

    > Ty też. Tego typu uwagi mogłeś spokojnie wysłać mailem.

    Faktycznie.. Troche sie zdenerwowalem. Zazwyczaj ignoruje takich dronow.
    No ale tym razem mnie ponioslo. Mam nadzieje ze wybaczycie ;)
    Z drugiej strony, jesli takie zachowanie bedzie tolerowane to zacznie sie
    pojawiac wiecej takich postow, ktore nic nie wnosza po za docinkami
    o mniemanym bledzie przedmowcy.

    Pozdrawiam,
    Borg

  • 18. Data: 2005-02-09 22:22:33
    Od: "Marcin Gontarz" <m...@n...pl>

    > tak, mamo.

    > czyz nie zdarzalo ci sie nigdy prostowac bliznich, w bledzie
    > trwajacych, nie znajac przyczyny ich frasunku?

    hehehe ;-)

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134