  • 1. Data: 2015-11-13 17:45:27
    Temat: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    w poczcie o2.pl przy wysyłaniu załączników pojawia sie pasek postępu
    wysyłania... jak coś takiego zrobić? zupełnie nie mam pomysłu jak za coś
    takiego się zabrać? może Ktoś tu (spoza koalicji po/eu) pomoże?

  • 2. Data: 2015-11-13 19:46:09
    Temat: Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał:

> [...]
    jak coś takiego
    >zrobić? zupełnie nie mam pomysłu jak za coś takiego się zabrać? może Ktoś tu (spoza

    To ja Ci odpowiem.
    Zawsze glosowalem na PC/PiS i naprawde dlugo czekalem, az polski "narodek"
    (bo poki co Narodem z pelnym przekonaniem go nazwac jeszcze nie moge)
    otrzezwieje/obudzi sie i Pomylka Obywatelska odejdzie w annaly (niestety
    niechlubnej) historii.
    Patrze jednak od dawna na Twoje "dokonania" usenetowe i stwierdzic moge
    jedno" Albo jestes prowokatorem albo po prostu idiota.
    Dla takich "postaci" mam tylko jedna odpowiedz.
    Grzeczne: Sp..laj palancie !!!

    AK

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2015-11-13 21:12:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak, przedstawiłeś wręcz wzorcowy model dyskutancji po/eu...
    zakończmy tą euro dyskusję i proszę o konkrety - problem przedstawiłem...
    P.S.
    no chyba, że nabijasz punkty na grant... jako pisowcowi wybaczam, ale
    już się zamknij...

  • 4. Data: 2015-11-13 23:31:12
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-13 o 19:46, AK pisze:

    > To ja Ci odpowiem.
    > Zawsze glosowalem na PC/PiS

    Zadziwiające. Wykształcony(?), programista z wydawałoby się
    umiejętnością logicznego myślenia, a głosował na PiS...
    Ewidentne braki w wiedzy historycznej, szkoda.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2015-11-14 00:03:49
    Temat: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Zadziwiające. Wykształcony(?), programista z wydawałoby się umiejętnością
    logicznego myślenia, a
    > głosował na PiS...

    A tak. Natomiast Twoja glupota/"postawa" zupelne mnie nie dziwi.
    Ot "pokolenie smieciowe". Okradzione z OFE (na ~150mld), okradzione
    z emerytur (umowy smieciowki), zmuszone do emigracji, maksymalnie
    zadluzone ono i jego dzieci (dlug publiczny, dziura budzetowa)
    a dalej "lezace w bloto". To ci dopiero "logika" :).
    Nie wysilaj sie, nie mam zamiaru tracic wiecej czasu na takich jak ty "logikow" :)
    Znam wasze "smieciarskie pokolenie" jak zly szelag :).
    Ostatecznie pracuje wsrod was dobre 30 lat.
    W przeciwienstwie jednak do wielu nie mam najmniejszej nadziei co do was.
    Kiedys (chyba w 2010) powiedzialem ze: "To pokolenie jest stracone.
    W historii bedzie po nim biala plama. Nikt o nim dobrym slowem nie wspomni,
    bo to pokolenie, ktore nawet "pracujac" na smietniku powie:
    'Za PO/Tuska to dopiero byly porzadne smieci! Nie to co za czasow PiS'".
    Wyobraz sobie , ze zdania od tamtego czasu nie zmienilem :)

    > Ewidentne braki w wiedzy historycznej, szkoda.

    Historii uczyl mnie moj Ojciec.
    Przedwojenny Oficer i nauczyciel historie wlasnie.
    Pozwol, ze bede sluchal jego nauki i wskazowek
    i wlasnych doswiadczen zyciowych,
    a nie jakiegos leminga niedouka z usenetu ok ?

    PS: Dla skrocenie "dyskusji". Zapewne powiesz: Korwin!
    Odpowiem Ci najprosciej jak sie da:
    Nie glosuję na ruskich agentow wplywu.
    Obojetnie w jakiej opcji politycznej sie znajduja.
    Niewazne czy tymi agentami wplywu sa z glupoty czy zaprzedania sowietowi.

    AK

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2015-11-14 11:45:18
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 14 Nov 2015 00:03:49 +0100, "AK" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > zadluzone ono i jego dzieci (dlug publiczny, dziura budzetowa)
    > a dalej "lezace w bloto". To ci dopiero "logika" :).

    PiS prekariatowi nie pomoze. W latach 2005-2007 PiS realizowal
    neoliberalna politykę gospodarczą, i skład nowego rządu Szydło
    sugeruje że znowu tak będzie. PiS jest prospoleczny tylko w kampanii
    wyborczej, po wyborach woli się skupić na awanturach dyplomatycznych
    i tropieniu agentów. A to dlatego, że Kaczyńskiego gospodarka po
    prostu nie interesuje.

    RW

  • 7. Data: 2015-11-14 12:12:33
    Temat: Re: [OT] Re: [www] jak się zabrać do dziewczyny
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-14 o 00:03, AK pisze:

    > A tak. Natomiast Twoja glupota/"postawa" zupelne mnie nie dziwi.

    Ochłoń, bo ci żyłka pęknie.
    Napisałem prawdę to się spinasz.

    > Ot "pokolenie smieciowe". Okradzione z OFE (na ~150mld), okradzione
    > z emerytur (umowy smieciowki),

    Masz urojenia. Nie mam umowy śmieciówki.

    > zmuszone do emigracji,

    Nikt mnie nie zmusza do emigracji. Doskonale sobie radzę tutaj.

    > maksymalnie
    > zadluzone ono i jego dzieci (dlug publiczny, dziura budzetowa)

    Powtarzasz po kimś bajki. Procedurę nadmiernego deficytu zniesiono
    pewnie dla jaj.

    > a dalej "lezace w bloto". To ci dopiero "logika" :).

    No tak, minister środowiska wierzący w chemtrails to dopiero tytan
    intelektu. O reszcie z litości nie wspomnę.

    > Znam wasze "smieciarskie pokolenie" jak zly szelag :).
    > Ostatecznie pracuje wsrod was dobre 30 lat.

    A ja wśród was 20 lat i poznałem wasze obłudne "pseudopatriotyczne"
    pokolenie.

    > Kiedys (chyba w 2010) powiedzialem ze: "To pokolenie jest stracone.
    > W historii bedzie po nim biala plama.

    Tak jak po krzyżowcach.

    > Nikt o nim dobrym slowem nie wspomni,

    Na szczęście pamiętamy co wyprawiali.
    Wy macie amnezję. Ze starości albo z braku porządnego wykształcenia.

    > bo to pokolenie, ktore nawet "pracujac" na smietniku powie:
    > 'Za PO/Tuska to dopiero byly porzadne smieci! Nie to co za czasow PiS'".
    > Wyobraz sobie , ze zdania od tamtego czasu nie zmienilem :)

    Za czasów PiS to będzie raj na ziemi. I krzyże stanieją...

    > Historii uczyl mnie moj Ojciec.

    No i nie udało mu się.

    > Przedwojenny Oficer i nauczyciel historie wlasnie.
    > Pozwol, ze bede sluchal jego nauki i wskazowek
    > i wlasnych doswiadczen zyciowych,
    > a nie jakiegos leminga niedouka z usenetu ok ?

    Pozwalam.
    W przeciwieństwie do was toleruję inaczej myślących.
    Przynajmniej dopóki nie palą książek i ludzi na stosach.

    > PS: Dla skrocenie "dyskusji". Zapewne powiesz: Korwin!

    Zapewne nie powiem.

    > Odpowiem Ci najprosciej jak sie da:

    Odpowiadasz sobie. Ale fajnie by było, gdybyś najpierw zadał pytanie.

    > Nie glosuję na ruskich agentow wplywu.
    > Obojetnie w jakiej opcji politycznej sie znajduja.

    Jak nie jak tak? A PiS to co?

    > Niewazne czy tymi agentami wplywu sa z glupoty

    Też obstawiam, że są z głupoty.

    > czy zaprzedania sowietowi.

    A tego to nie wiem. Dowodów nie mam, więc nie będę wymyślał teorii
    spiskowych jak PiS.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2015-11-14 12:14:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-14 00:03, AK wrote:
    > a nie jakiegos leminga niedouka z usenetu ok ?

    Skoro tak to *WSZYSCY* jeseśmy niedoukami z usenetu. Nie ma wyjątków.
    Jeśli już uogólniasz, to wlicz w to rownież siebie inaczej będzie to
    zwykła hipokryzja którą prezentujesz na usenecie od zawsze.

  • 9. Data: 2015-11-14 14:32:44
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 14, 2015 at 12:03:56 AM UTC+1, AK wrote:

    > A tak. [...]
    A jakim algorytmem wybrałeś swojego kandydata/ugrupowanie?
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-11-14 15:03:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale Panowie, pogadajmy lepiej o dziewcznyach, skoro o programowaniu nie
    można...