  • 1. Data: 2013-12-18 23:07:16
    Temat: wybierz swój numer
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    W orange jest promocja, pozwalająca w ciągu 2 godzin od uruchomienia
    karty sim, wybrać sobie jaki chce się mieć numer telefonu. FAjne, ale
    pytanie jak działa. parę lat temu, mozna było sobie zamówić przez
    internet kartę z numerem, ale jakiś chory początek typu 731, albo 530 a
    reszta super losowa - żadna cyfra się nie powtarzała. więc krótko mówiąc
    kich na całego
    Czy ktoś wie jak to jest teraz? Mnie interesuje co najmniej 6 cyfr do
    wyboru, co więcej wiem że kilka takich numerów które by mi odpowiadały
    są wolne - jak dzwonię słyszę - niema takiego numeru.

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-12-19 15:45:58
    Temat: Re: wybierz swój numer
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 18 Dec 2013 23:07:16 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >wyboru, co więcej wiem że kilka takich numerów które by mi odpowiadały
    >są wolne - jak dzwonię słyszę - niema takiego numeru.

    Jak działa to nie sprawdzałem ale w regulaminie promocji jedną z
    możliwości jest:
    Wyszukaj - serwis/aplikacja wyszuka numery z wpisanymi przez klienta
    cyframi.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-12-19 17:37:40
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Jak działa to nie sprawdzałem ale w regulaminie promocji jedną z
    > możliwości jest:
    > Wyszukaj - serwis/aplikacja wyszuka numery z wpisanymi przez klienta
    > cyframi.

    hahaha. ostatnio sprawdzałem Tomasz, Oskar, Eliza..... - wszystko
    zajęte, a potem dla żartu jakiekolwiek imie. nawet takie które ma 10
    liter, ale żeby się chociaż 6 zgadzało. niema szans. daty urodzin tak
    samo, tam gdzie wypadał miesiąc - 0d 1 do 12 było zajęte. można było
    zrobić tak: 5rr-mmd-dxx - ma to sens? Dla mnie nie.

    byłem dzisiaj w inMedio po kartę, nie wiedzą o co mi chodzi.
    Pozdrawiam

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-12-19 21:40:39
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 19 Dec 2013 17:37:40 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >byłem dzisiaj w inMedio po kartę, nie wiedzą o co mi chodzi.
    >Pozdrawiam

    Pytam bo nie było to nigdize napisane czy przypadkiem nie jest tak że
    to wszystkie startery od aktywacji mają tą funkcję?
    Znając to pewnie tylko oznaczone specjalne startery.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-12-21 00:45:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 52b320d3$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > zrobić tak: 5rr-mmd-dxx - ma to sens? Dla mnie nie.

    Nie ma. :)

    665 363835 == Mój Eneuel

    Oto mój numer telefonu.
    Startowałem w Plusie, stamtąd przeniosłem się do Ery (masakra!!!)
    skąd spadłem do mBanku (5 pln na 2 miesiące) a teraz jestem w Play
    (5 pln na rok wychodnego i półtora roku wchodnego -- mam nadal 6 pln,
    choć trochę dzwoniłem, bo na starcie [ciekawe, co ścierali] dali 1 pln
    plus 4 pln) i cieszę się. :)

    Od kiedy mam nickname Eneuel? -- od 2000 roku.
    A wiadomy numer telefonu? -- chyba od 2007 roku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-12-21 16:10:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 17:37:40 +0100, ToMasz napisał(a):
    > hahaha. ostatnio sprawdzałem Tomasz, Oskar, Eliza..... - wszystko
    > zajęte, a potem dla żartu jakiekolwiek imie. nawet takie które ma 10
    > liter, ale żeby się chociaż 6 zgadzało. niema szans.

    Imion w Polsce mamy cos kolo tysiaca, wiec to normalne ze wszystkie
    zajete.

    J.