  • 1. Data: 2013-03-03 08:48:58
    Temat: wybor platformy cyfrowej
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    vtam
    W kwietniu konczy mi sie umowa z Cyfra i zastanawiam sie co dalej?

    Na razie to co oferuja to drozej niz dotychczas (logiczne ;-) i drozej
    niz bym podpisal nowa umowe (promocja karanwalowa) - tez logiczne (jak
    juz mnie maja, to trzeba mniej dbac niz o potencjalnych) .

    Mam teraz ich odpowiednik optimum HD i z tego mnie najbardziej
    interesuje sport - czyli eurosport2 i czasem liga niemiecka, angielska.
    dekoder mam SD

    Zastanawiam sie nad:
    a) wypowiedzenie umowy (mam na to marzec) i kupieniem na nowo Cyfry
    (pytanie, na ile ta promocja karanwalowa sie utrzyma - moze to ostatnie
    dni)

    b) inna platforma (jaka)

    Czy mozecie cos doradzic w kwestii tych dwoch wariantow?

    Z gory dziekuje
    JanQ

  • 2. Data: 2013-03-03 09:37:22
    Temat: Re: wybor platformy cyfrowej
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-03-03 08:48, Jan Kuwalski donosi, że:> vtam
    > W kwietniu konczy mi sie umowa z Cyfra i zastanawiam sie co dalej?

    Zaczekaj, bo jeszcze w marcu powinna wystartować nC+ (z połączenia
    Cyfry+ i n) i okaże się jaka oferta, sprzęt etc.

  • 3. Data: 2013-03-03 11:54:18
    Od: K <...@...c>

    W dniu 03-03-2013 08:48, Jan Kuwalski pisze:
> [...]
    > dni)
    >
    > b) inna platforma (jaka)
    >
    > Czy mozecie cos doradzic w kwestii tych dwoch wariantow?

    zloz wypowiedzenie. ja w zeszlym roku tak zrobilem w ence i okazalo sie
    ze oferta ktora mi odpowiada pojawila sie "na moim koncie" w ostatnim
    dniu umowy! niesamowita historia, tybardziej ze w tym przypadku to oni
    zgodzili sie na moje warunki :)

  • 4. Data: 2013-03-03 16:12:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Jan Kuwalski" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
> [...]
    > niz bym podpisal nowa umowe (promocja karanwalowa) - tez logiczne (jak
    > juz mnie maja, to trzeba mniej dbac niz o potencjalnych) .

    Nie bardzo.
    Wypowiedz, to polepsza Ci oferte jak bedziesz twardy i bedziesz odbieral
    telefony.
    Rzeczone Optimum z Canal+ zaproponowali mi w koncu za 62 zl.
    Czyli wrócili z cena 1,5 roku wstecz.