  • 1. Data: 2012-12-10 21:51:10
    Temat: Re: wyciszanie dźwięku aparatu - nielegalne
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, December 10, 2012 3:51:13 PM UTC-5, __Waldek wrote:
    > Czy fotografowanie z wyłączonym dźwiękiem migawki/focusa w aparacie foto
    >
    > lub komórce jest nielegalne w RP albo jakimkolwiek innym kraju?

    Bardziej nielegalne, jest uzywanie mozgu i osobiste myslenie.

    Slon

  • 2. Data: 2012-12-10 21:51:13
    Temat: wyciszanie dźwięku aparatu - nielegalne
    Od: "__Waldek" <w...@p...onet.pl>

    Czy fotografowanie z wyłączonym dźwiękiem migawki/focusa w aparacie foto
    lub komórce jest nielegalne w RP albo jakimkolwiek innym kraju?
    TIA i pzd -

  • 3. Data: 2012-12-10 21:59:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2012 21:51, __Waldek pisze:
    > Czy fotografowanie z wyłączonym dźwiękiem migawki/focusa w aparacie foto
    > lub komórce jest nielegalne w RP albo jakimkolwiek innym kraju?

    ROTFL

    ROTFL

    ROTFL

  • 4. Data: 2012-12-10 22:04:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    __Waldek wrote:
    > Czy fotografowanie z wyłączonym dźwiękiem migawki/focusa w aparacie foto
    > lub komórce jest nielegalne w RP albo jakimkolwiek innym kraju?
    > TIA i pzd -

    jakby to gombrowicz mogl zobaczyc, co mozna zrobic z ludzi.

  • 5. Data: 2012-12-10 22:13:57
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    Najwyższą karą sankcjonowane jest to w kamerze otworkowej.
    Wyszła unijna dyrektywa i trzeba montować głośniczki zasilane bateryjnie
    z dźwiękami migawki pentacona.

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 6. Data: 2012-12-10 22:18:40
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 21:51:13 +0100, __Waldek napisał(a):

    > Czy fotografowanie z wyłączonym dźwiękiem migawki/focusa w aparacie foto
    > lub komórce jest nielegalne w RP albo jakimkolwiek innym kraju?
    > TIA i pzd -

    Na świecie (nie wyłączając Polski) są różne tak bezsensowne przepisy, że
    bym się nie zdziwił, gdyby gdzieś to było nielegalne. Ale w Polsce jest
    legalne.
    --
    GLaF

  • 7. Data: 2012-12-10 22:27:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-10 21:59, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > ROTFL
    >
    > ROTFL

    Chyba trzeba zrobić zrzutkę na klawiaturę dla Andrzejka, bo się mu
    zacięła ;)

    Ad rem:
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2012/16/t
    elefony-w-komorkach-musza-wydawac-dzwiek-takie-prawo
    .aspx

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-12-10 23:37:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Dec 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > ROTFL
    >
    > ROTFL

    Prawie dwieście niepodległych państw na świecie (nawet jak któreś
    jest "mało niepodległe", to właśnie w bzdurnych przepisach może
    się odróżniać od "większych braci" :P), całkiem sporo wśród nich
    państw federacyjnych z prawem lokalnym (od USA poczynając),
    dziełotwórczość naszego lokalnego parlamentu czasami widzimy,
    krzywizna ogórków i bananów była już w .ue testowana, i w świetle
    tego wszystkiego NA POWAŻNIE wykluczasz możliwość istnienia
    (gdzieś) takiego przepisu?

    Ja rozumiem, że starożytny Rzymianin mógł sobie nie zdawać
    sprawy z zakresu samostanowienia np. Chin i ROTFLować
    z pełnym przekonaniem że jak czegoś nie ma w Cesarstwie to
    nie ma nigdzie, z domniemaniem że "Cesarstwo" to jest to
    cesarstwo o którym on myśli :>
    Dziś? Nie. Wykluczone. Każdy przepis jest możliwy.
    Całkiem na poważnie, niestety.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2012-12-11 09:16:44
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .
    > Dziś? Nie. Wykluczone. Każdy przepis jest możliwy.
    > Całkiem na poważnie, niestety.

    Mnie także w pierwszej chwili cisnął się LOL... jednak drugą myśl miałem
    podobną.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2012-12-13 23:08:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-10 22:18, GLaF pisze:

    > Na świecie (nie wyłączając Polski) są różne tak bezsensowne przepisy, że
    > bym się nie zdziwił, gdyby gdzieś to było nielegalne. Ale w Polsce jest
    > legalne.

    W sferze publicznej - jasne, ale wejdź sobie do jakiejś większej firmy i
    zacznij cykać zdjęcia komórką, to się przekonasz jak wyglądają przepisy
    wewnętrzne. Zresztą m.in. dlatego w wielu telefonach z serii 'biznes'
    albo nie ma aparatu, a jak już jest, to nie można wyłączyć dźwięku,
    który jest dość donośny. :)

    --