  • 1. Data: 2012-06-15 19:57:18
    Temat: wyjazd o Szwecji
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Może ktoś się orientuje..... mam konieczność pilnego wyjazdu do Szwecji a
    samochód dopiero co kupiony i przerejestrowany na dowód tymczasowy, znajomy
    twierdzi że na miękki dowód nie wpuszczą mnie tym autem na prom.... prawda
    to, wie ktoś na 100% ?

  • 2. Data: 2012-06-15 23:10:28
    Temat: Re: wyjazd o Szwecji
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-15 19:57, Jarek S. pisze:
    > Mo?e kto? si? orientuje..... mam konieczno?? pilnego wyjazdu do Szwecji a
    > samoch?d dopiero co kupiony i przerejestrowany na dow?d tymczasowy, znajomy
    > twierdzi ?e na mi?kki dow?d nie wpuszcz? mnie tym autem na prom.... prawda
    > to, wie kto? na 100% ?

    Kupując bilet podajesz numer rejestracyjny auta i pesele pasażerów.
    Patrzą tylko na blachy. Ani PJ ani DR nie chcieli.

  • 3. Data: 2012-06-16 00:03:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/15/2012 07:57 PM, Jarek S. wrote:
> [...]
    > twierdzi że na miękki dowód nie wpuszczą mnie tym autem na prom.... prawda

    Może najlepiej będzie zadzwonić do przewoźnika?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-06-16 00:25:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > twierdzi że na miękki dowód nie wpuszczą mnie tym autem na prom.... prawda

    Pojechałem do szwecji na dwa miesące z miękkim DR, skończył mi się tam
    termin i jeździłem ze skserowaną kopią DR. Albo miałem szczęście albo
    nie wiem, żadnej kontroli w ciągu dwóch miesięcy. Rejon Skane.

  • 5. Data: 2012-06-16 11:04:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Pojechałem do szwecji na dwa miesące z miękkim DR, skończył mi się tam
    > termin i jeździłem ze skserowaną kopią DR. Albo miałem szczęście albo nie
    > wiem, żadnej kontroli w ciągu dwóch miesięcy. Rejon Skane.

    Po prostu nie lamales przepisow.