  • 1. Data: 2009-12-07 11:01:01
    Temat: wyłącznik czasowy
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Cześć,

    może ktoś wie, bo nie udało mi się wyczytać na opakowaniu ani obudowie ile
    watów zużywa wyłącznik czasowy, taki zwykły mechaniczny z ząbkami na
    krawędzi co się je wciska, bo się zastanawiam, czy opłaca się tego
    zamontować więcej, czy przypadkiem sam wyłącznik nie zużywa więcej prądu niż
    urządzenia w trybie czuwania?

    Ktoś wie ile watów to to zżera?

    Pozdro. R.

  • 2. Data: 2009-12-07 12:03:47
    Temat: Re: wyłącznik czasowy
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    R schrieb:
> [...]
    > krawędzi co się je wciska, bo się zastanawiam, czy opłaca się tego
    > zamontować więcej, czy przypadkiem sam wyłącznik nie zużywa więcej prądu

    1-2W, na ogół.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-12-07 13:17:33
    Od: "R" <n...@w...pl>

    dzięki!

  • 4. Data: 2009-12-10 02:07:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "R" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > krawędzi co się je wciska, bo się zastanawiam, czy opłaca się tego
    > zamontować więcej, czy przypadkiem sam wyłącznik nie zużywa więcej prądu

    Obawiam się, że dzielisz włos na czworo...