  • 1. Data: 2009-12-06 23:13:51
    Temat: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    uzywa ktos takiego diwajsa?

    http://www.allegro.pl/item839440221_replikator_porto
    w_ibm_lenovo_com_rs_f_vat.html

    jest to widoczne jako sprzetowe porty z typowymi przerwaniami?
    czy zadzaiala w DOSie bez dodatkowych sterownikow?

    --
    Psychik

  • 2. Data: 2009-12-07 05:02:12
    Temat: Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Dec 7, 12:13 am, Psychik <p...@Z...pl> wrote:

    > uzywa ktos takiego diwajsa?
    > http://www.allegro.pl/item839440221_replikator_porto
    w_ibm_lenovo_com_...
    > jest to widoczne jako sprzetowe porty z typowymi przerwaniami?

    Niestety - nie potrafię Ci odopowiedzieć na to pytanie na 100%, bo nie
    mam takiego diwajsa, ale mój Thinkpad (R500) ma wbudowane sprzętowe
    porty na typowych adresach, wyprowadzone na złączu do docka. Stąd
    podejrzenie, że raczej ustrój wpinany do ultrabaya nie będzie miał
    tych samych funkcji.
    Może po prostu zapytaj Lenovo? Bo mi np. powiedzieli, co i jak z FRU
    klawiatur jest...

    Marek

  • 3. Data: 2009-12-07 08:56:59
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Marek Lewandowski pisze:

> [...]
    > porty na typowych adresach, wyprowadzone na złączu do docka. Stąd
    > podejrzenie, że raczej ustrój wpinany do ultrabaya nie będzie miał

    R61 ze stacją dokującą ma zwykłe porty LPT, działa ispprog i byte
    blaster od Altery.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2009-12-07 09:01:49
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Dec 7, 9:56 am, Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> wrote:

    >         R61 ze stacją dokującą ma zwykłe porty LPT, działa ispprog i byte
    > blaster od Altery.

    No właśnie, a ten ustrój, co OP podlinkował, to się nie pod dockport
    podpina, tylko w Ultrabay wsadza. Nie sądzę, żeby linie były
    zdublowane/przełączane...

    Marek

  • 5. Data: 2009-12-08 00:07:09
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Marek Lewandowski pisze:

    > No właśnie, a ten ustrój, co OP podlinkował, to się nie pod dockport
    > podpina, tylko w Ultrabay wsadza. Nie sądzę, żeby linie były
    > zdublowane/przełączane...

    chociaz w necie piszu, ze jednak dziala to poprawnie ludziom.
    ps. troche poruta jechac do klyenta i wyciagac laptopza z cala staja
    dokujaca ;)
    dzieki enyłej!

    --
    PSychik

  • 6. Data: 2009-12-08 08:54:57
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Psychik schrieb:

    > chociaz w necie piszu, ze jednak dziala to poprawnie ludziom.
    > ps. troche poruta jechac do klyenta i wyciagac laptopza z cala staja
    > dokujaca ;)
    > dzieki enyłej!

    O ile mnie skleroza nie myli (sam nie mam takiego urządzenia, alre
    trochę te IBMy znam), to z logicznego punktu widzenia ten duperel jest
    kartą PCI, więc nie powinno być przeszkód by działało.

    Waldek

  • 7. Data: 2009-12-08 17:33:43
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Waldemar Krzok pisze:

    > O ile mnie skleroza nie myli (sam nie mam takiego urządzenia, alre
    > trochę te IBMy znam), to z logicznego punktu widzenia ten duperel jest
    > kartą PCI, więc nie powinno być przeszkód by działało.

    ino, zeby pod normalne adresy wskoczylo, bo niektory soft nie ma
    mozliwosci wpisania z palca...

    --
    Psychik

  • 8. Data: 2009-12-08 21:00:09
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Psychik wrote:

    > ino, zeby pod normalne adresy wskoczylo, bo niektory soft nie ma
    > mozliwosci wpisania z palca...

    a to nie wiem. Niekiedy mozna adres i przerwanie przypisac w ustawieniach,
    ale czy tu sie da, nie mam pojecia. Spytaj sie IBMa.

    Waldek

  • 9. Data: 2010-01-14 19:58:37
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    odpowiem sam sobie, zeby zostalo dla potomnych w googlach.
    kupilem laptopa IBM T60 i taka karte replikujaca porty (40Y8121 lub
    40Y8122).
    po wpieciu do komputera pojawily sie porty COM1 i LPT1 bez zadnych
    komunikatow o instalowaniu dodatkowych urzadzen. adresy typowe i
    dzialaja od pierwszego kopa.
    mimo, ze urzadzenie wsuwa sie w miejsce napedu cd/dvd, to w tej
    zatoce sa 3 gniazda. po lewej zlacze do napedu optycznego, na srodku do
    karty portow, a po prawej do dodatkowej baterii.
    nawet jesli inny IBM ma taki sam naped cd/dvd, to karta nie musi
    pasowac do danego laptopa, bo moze nie miec tego dodatkowego zlacza.

    --
    Psychik

  • 10. Data: 2010-02-06 17:03:54
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No to trzeba było wcześniej pomyśleć i kupić sprzęciorek z COM i LPT w
    standardzie, jak przykładowo Panasonic Toughbook 51/52 lub HP Compaq nc6320
    lub coś z Della ;-))

    -----