  • 1. Data: 2003-11-13 19:03:26
    Temat: xDSL w Telenet Polska
    Od: RafiK <r...@g...ath.cx>

    Witam,

    Czy któryś z Szanownych Grupowiczów korzysta już z usługi Emil
    (www.emil.tnp.pl) u któregoś z operatorów z grupy Telenet Polska?
    Jeśli tak, to poproszę o opinie o łączu, transferach itd.
    Dzięki!!!

    Rafał

  • 2. Data: 2003-11-16 16:46:06
    Temat: Re: xDSL w Telenet Polska
    Od: "SAintol" <"sai!@#$%^&*nt"@smsnet.pl>

    Witaj,
    korzystam z emila w Szczecinie.
    pracuje to na modemach Speedstream ADSL.
    Dziala bardzo dobrze, usluga jest z publicznym adresem IP
    coz wiecej???
    Dziala OK. bez zadnych problemow.

    POZDRO
    SAintol

  • 3. Data: 2003-11-16 21:38:07
    Od: RafiK <r...@g...ath.cx>

    Dnia 2003-11-16 17:46, Użytkownik SAintol napisał:
> [...]
    > korzystam z emila w Szczecinie.
    > pracuje to na modemach Speedstream ADSL.
    > Dziala bardzo dobrze, usluga jest z publicznym adresem IP

    Dzieki za info, mam jeszcze pytanie, czy korzystasz z tego "nowego"
    Emila, o którym mowa na stronie emil.tnp.pl, czy z tego który oferował
    wcześniej Teleton?

    --
    Pozdro
    Rafał

  • 4. Data: 2003-11-17 23:33:52
    Od: "SAintol" <"sai!@#$%^&*nt"@smsnet.pl>

    korzystam z emila ktory oferowal teleton

  • 5. Data: 2003-12-29 10:36:47
    Od: "Arten" <a...@g...pl>

> [...]
    > (www.emil.tnp.pl) u któregoś z operatorów z grupy Telenet Polska?
    > Jeśli tak, to poproszę o opinie o łączu, transferach itd.

    Przyłączam się do prośby kolegi.
    Może ktoś w międzyczasie założył.
    Od pewnego czasu przyglądam sie tej usłudze, ale niewiele można się od
    Telenet dowiedzieć. (W infolinii siedzą panienki o bląd włosach ;-) )

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2004

    Arten

  • 6. Data: 2003-12-29 11:29:37
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <bsp022$4qe$1@atlantis.news.tpi.pl> Arten napisał(a):

> [...]
    > Telenet dowiedzieć. (W infolinii siedzą panienki o bląd włosach ;-) )
    >
    > Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2004

    Hmm.. narzekać raczej nie będziesz łączy mają w sumie: 56 Mbit z czego
    większość wysycona max. w 50% :)

    Chociaż wszystko zależy skąd jesteś.