  • 1. Data: 2014-09-19 18:14:48
    Temat: yamaha yz 250
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    witam panowie mam pytanie co moze byc przyczyna zalewania sie swiecy przy
    yamaha yz 250 sprawdazlem membrane czyscilem gaznik. Po zalozeniu
    nowiutkiej swiecy dwa wypady do lasu i za trzecim razem nie zapala juz
    drugi ras tak mam a zakladam swiece od samochodu i dziala lecz nie tak jak
    powinna poniewaz ta swieca jest inna i nie wkreca sie tak jak powinna,
    prosze o pomoc

  • 2. Data: 2014-09-19 20:02:20
    Temat: Re: yamaha yz 250
    Od: "paramic" <f...@w...pl>

    zabrudzony filtr powietrza lub zbyt mocno nasączony olejem

    Michał

    Użytkownik "radekkkkk" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

  • 3. Data: 2014-09-22 15:21:08
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    paramic napisal

> [...]

    > drugi ras tak mam a zakladam swiece od samochodu i dziala lecz nie tak jak
    > powinna poniewaz ta swieca jest inna i nie wkreca sie tak jak powinna,

    Nie to napewno nie bo filtr byl czyszczony to musi byc cos innego jeden
    gosc mi mowil zeby kupic cieplejsza swiece ja zawsze kupowalem 8 i mowil
    zeby zalozyc 5

  • 4. Data: 2014-09-22 18:59:07
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu piątek, 19 września 2014 18:14:48 UTC+2 użytkownik radekkkkk napisał:
> [...]
    >
    > yamaha yz 250 sprawdazlem membrane czyscilem gaznik. Po zalozeniu
    >
    > nowiutkiej swiecy dwa wypady do lasu i za trzecim razem nie zapala juz

    Wygląda jakbyś zabijał świece jeżdżąc na zbyt małym gazie. Te +40 KM w dwusuwie to
    chyba nie jest sprzęt pod Twój styl jazdy.

    KJ

  • 5. Data: 2014-11-01 20:20:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "radekkkkk" <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl> napisał w