  • 1. Data: 2010-01-03 15:02:55
    Temat: [z archiwum ą]czesc 7
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    Janusz M. Kamiński, 9 listopada 2003 00:14, Błękitna Trylogia TP - EPIZOD V

    W poprzednim odcinku.

    W pamięci jmk żyły wciąż słowa odczytane z maila otrzymanego od Bardzo
    Ważnego Dyrektora z TP:"Odpowiem krótko bo nie jestem literatem - przy
    pierwszym kontakcie po podaniu żądanych informacji ustalamy z klientem hasło
    które potem może przekazać komu chce na własną odp." jmk dzwoni na Błękitną
    Linię, aby aktywować sobie hasło. Niestety, okazuje się, że System nie
    posiada jego pełnomocnictwa. Podczas rozmowy z błękitną bokistką, ukrywającą
    się pod skrótem BB, okazuje się, że nie wiadomo, dlaczego aktywowano mu
    CLIP, bowiem nie ma podstawy prawnej, aby to uczynić. Błękitna bokistka
    snuje domysły, że stało się to dla "świętego spokoju". W miedzyczasie
    błekitna bokistka stara się wykorzystać swoje doświadczenie uzyskane na
    innych infoliniach i skierować rozmowę na nieco inne tory, jednak jmk
    pozostaje niewzruszony na jej wdzięki i rozpoczyna dochodzenie mające na
    celu ustalenie, gdzie znajduje się jego pełnomocnictwo do zarządzania linią
    abonencką. BB obiecuje poszukać głębiej i oddzwonić, co ratuje baterię w
    telefonie jmk. W przerwie jmk zastanawia się, dlaczego BB obiecała
    oddzwonić, mimo, iż Głos kiedyś zeznał, że nie ma takiej możliwości.
    Błekitna bokistka, z lekkim opóźnieniem, ale jednak oddzwania i
    solidaryzując się z jmk wspiera go w poszukiwaniu możliwych rozwiązań
    zmierzających do odnalezienia zagubionego pełnomocnictwa. jmk, nie
    posiadając faksu, chce wysłać e-mail z kopią pełnomocnictwa i prosi o adres.
    Dowiaduje się, że należy to przesłać na ulicę Nowogrodzką w W_wie. Dodstaje
    również jeszcze jeden adres korespondencyjny - jedynego fizycznego BOKu-u w
    Warszawie, jednak z zastrzeżeniem, że jego pełnomocnictwa wcale tam być nie
    musi, bowiem nie wiadomo, czy tam znajduje się właściwy obszar archiwizacji
    danych. W międzyczasie błękitna bokistka informuje jmk, ze ona znajduje się
    w Radomiu, a kierownictwo w Warszawie. jmk obiecuje zadzwonić jeszcze raz...

    Epizod V

    Rozdział 1 i jedyny...
    Słowo Dyrektora - rzecz święta...

    Siedząc w piątkowe popołudnie przeglądałem zaległą pocztę oraz pocztę, którą
    należy zarchiwizować. Wróciłem do maila BWDzTP dotyczącego hasła. No tak...
    Nic nie załatwiłem... Szybki rzut oka na zegarek - hmm - długi weekend za
    pasem - później może być gorzej. Bateria w telefonie meldowała, że jest w
    stanie przejąć na siebie trud związany z podtrzymaniem rozmowy. Minęła 20 -
    istniała zatem szansa na to, że przedwyjazdowy ruch sieciowy dobiegł końca.
    Ręka niemal automatycznie sięgnęła po telefon i wybrała magiczną kombinację
    cyfr - 9393 i... w słuchawce rozległo się magiczne tudumtudumtudum. Tak!
    Będzie Krysia! Krysiu! Też Cię witam! Oszczędzając gardło Krysi
    błyskawicznie wciskam cyfrę 1. I tu niespodzianka. Przykra Rzeczywistość
    zeznała, że owszem - doradcy są zajęci, ale zgłoszą się za minutę! Hmm -
    czyżby w błękitnym CRM zaczęła w końcu działać funkcja priorytetyzacji
    połączeń? Hmmm... do wigilii jeszcze ponad miesiąc. A może to z okazji moich
    imienin, które przypadają w tym miesiącu? Myśli nie dawały mi spokoju...
    Niestety - nie było mi dane ich dokończyć, bowiem usłyszałem po chwili znaną
    regułkę:
    - Dobry wieczór <imię i nazwisko> - w czym mogę pomóc?
    Hmm - no tak.. Naród ruszył do kin oglądać Matrixa...
    - Dobry wieczór - odparłem ciesząc się z pierwszego szybkiego połączenia -
    chciałbym aktywować sobie hasło na koncie abonenckim - podobno jest taka
    możliwość...
    - Proszę pana, będzie taka możliwość - zawyrokowała Błękitna Niewiasta
    - Będzie...- potwierdziłem
    - Tak.. będzie - kontynuowała Błękitna Niewiasta - do końca jeszcze w tej
    chwili nie ma, dopracowujemy system, ale będzie taka możliwość. Poczułem
    się, jakbym dostał pałką po głowie... Moje hasło... hasełko... Ja chcę
    hasełko!!!
    - Czyli w tej chwili nie mogę tego zrobić? - zapytałem nieco otumaniony...
    - W tej chwili nie..-odparła Błękitna Niewiasta - w tej chwili jeszcze jest
    zbyt wcześnie... Usiadłem i wziąłem głeboki oddech...
    - Wszyscy klienci zostaną powiadomieni - kontynuowała Błękitna Niewiasta -
    zresztą, jeżeli będzie pan do nas dzwonił, to my wtedy będziemy pytać, czy
    chce pan ustanowić hasło
    - Yhm... - odparłem nie mogąć się otrząsnąć z tego, co właśnie usłyszałem, a
    Błękitna Niewiasta kontynuowała:
    - ...ale w tej chwili jeszcze takiej możliwości nie ma
    - To trudno - wyrzuciłem z siebie z niemniejszym trudem - dziękuję
    ślicznie...
    - Dziękuję - odparła Błękitna Niewiasta - Dobranoc...

    <cytat>
    Odpowiem krótko bo nie jestem literatem - przy pierwszym kontakcie po
    podaniu żądanych informacji ustalamy z klientem hasło które potem może
    przekazać komu chce na własną odp.

    xxxxxxxxxxxxxx
    Dyrekcja Pionu
    Pion xxxxxxx x xxxxxxx
    [ciach 2 linijki]
    TELEKOMUNIKACJA POLSKA http://www.telekomunikacja.pl
    </koniec cytatu>

    Pewnie dodzwoniłem się do Ciechanowa....

  • 2. Data: 2010-01-03 17:30:02
    Temat: Re: [z archiwum ą]czesc 7
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 16:02, brum pisze:

> [...]

    Jakie to u nich typowe. Jak w komunie - każdy pion robi swoje i żaden
    pion nie wie co robią pozostałe piony. A potem jeden twierdzi, że coś
    można zrobić, inny, że nie.

    Nie chce mi się już dziś pisać, jak walczyłem z Tele2 o
    przerejestrowanie numeru na inną osobę. Napisze krótko: śmierć abonenta,
    dostali wniosek o przerejestrowanie, ORYGINAŁ odpisu aktu zgonu ( choć
    nawet w bankach, gdzie abonent miał niespłacone kredyty wystarczyło
    ksero ) a i tak kurier 9 razy przyjechał z umową na nazwisko
    nieżyjącego! Także nie tylko w TP takie cyrki.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2010-01-09 14:10:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Jan 2010 18:30:02 +0100, Tomaszek wrote:
    >Jakie to u nich typowe. Jak w komunie - każdy pion robi swoje i żaden
    >pion nie wie co robią pozostałe piony. A potem jeden twierdzi, że coś
    >można zrobić, inny, że nie.

    A ty myslisz ze w kapitalizmie jest inaczej ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-01-09 18:01:40
    Temat: Re: [z archiwum š]czesc 7
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-09 15:10, J.F. pisze:
    > A ty myslisz ze w kapitalizmie jest inaczej ? :-)

    No trochę pojechałem z tą komuną, ja komunę pamiętam jak byłem mały. Jak
    widziałem kolejkę to robiłem cyrk na pół miasta i tyle. Ja znam tylko
    kapitalizm, ale z tego co o komunie się dowiedziałem to strasznie to do
    siebie podobne;) Tylko się trochę inaczej nazywa;)