  • 471. Data: 2011-10-05 21:12:22
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 18:58:00 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Wed, 5 Oct 2011 13:28:58 +0200, Gotfryd Smolik news
    >
    > Tylko że w umowie leasingu jest jasno napisane, kto jest właścicielem
    > pojazdu. Zresztą w DR pojazdu jest to jeszcze lepiej widoczne.

    A potem sie okazuje ze do pojazdu ma jeszcze bank prawo, i to najwyzsze :-)

    J.

  • 472. Data: 2011-10-08 12:29:29
    Od: kkk <m...@g...com>

    "trochę" się wątek rozrósł - a omawiany film można jeszcze zobaczyć?

  • 473. Data: 2011-10-08 13:31:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 12:29, kkk pisze:
    > "trochę" się wątek rozrósł - a omawiany film można jeszcze zobaczyć?

    Proszę:

    http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

  • 474. Data: 2011-10-08 18:17:38
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 8 Paź, 13:31, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Proszę:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

    Dzięki, miałem kilka lat temu bardzo podobną sytuację (ja też w roli
    tarana) tyle, że u Ciebie gość chciał skręcić u mnie po prostu
    wyjechać z kolumny aut zmieniając pas ze środkowego na pusty prawy, ja
    dojeżdzalem szybko środkowym i zmieniłem na prawy sek. wcześniej niż
    on. U mnie również nic by z tego nie było gdybym jechał trochę
    wolniej... Winny ten co przyjął uderzenie (w moim przypadku też pp
    drzwi).

    pzdr

  • 475. Data: 2011-10-08 18:34:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 18:17, kkk pisze:

> [...]
    > on. U mnie również nic by z tego nie było gdybym jechał trochę
    > wolniej... Winny ten co przyjął uderzenie (w moim przypadku też pp

    uzupełnię:

    http://expressilustrowany.pl/zderzenie-dwoch-mercede
    sow-na-ul-broniewskiego-zdjecia,artykul.html?materia
    l_id=4e8499b49a22dd5a10000000

    albo

    http://tnij.org/nqrt

  • 476. Data: 2011-10-09 00:13:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-08, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > uzupełnię:
    >
    > http://expressilustrowany.pl/zderzenie-dwoch-mercede
    sow-na-ul-broniewskiego-zdjecia,artykul.html?materia
    l_id=4e8499b49a22dd5a10000000

    A tam na początku:
    "Dwa mercedesy zderzyły się na ul. Broniewskiego podczas zmieniania pasa
    ruchu przez jednego z nich. Jedna osoba (mężczyzna) została lekko
    ranna."

    Na trzy fakty dwa się z megrimsem nie zgadzają...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 477. Data: 2011-10-09 00:18:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > ranna."
    >
    > Na trzy fakty dwa się z megrimsem nie zgadzają...

    To ty wierzysz w to co piszą gazety i pokazują w TV? :o

  • 478. Data: 2011-10-09 07:32:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 00:13:18 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

> [...]
    > ranna."
    > Na trzy fakty dwa się z megrimsem nie zgadzają...

    To akurat nie znaczy dokładnie nic. Jakiś czas temu przed moją firmą ktoś
    wyrżnął samochodem w inny, spokojnie stojący na parkingu samochód, całe
    zdarzenie widziałem. W lokalnej gazecie opisano to tak ślicznie, że winny
    był ten zaparkowany :)

    AK

  • 479. Data: 2011-10-09 15:50:56
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 9 Paź, 00:13, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    wrote:

    > Na trzy fakty dwa si z megrimsem nie zgadzaj ...

    Piszą, żeby pisać...