    From: niziak <n...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: zabanujmy SMTP z WP.PL !
    Date: Wed, 11 May 2005 01:31:11 +0200

    Dzis po prostu nie moge!
    Zenuje mnie to serwisy uznawane za najbradziej spamerskie z powodu
    darmowych spametskich kont przybieracja nagle biale priorka i wprowadzaja
    SPF oraz RBLy.
    Wszystko OK. SPF w zalozeniach wyglada pieknie.
    Tylko ze wp.pl powinno zmienic adminow skoro nie potrafia utrzymac
    serwerow w kupie. Wlasnie od dzis odrzuca mi maile do wp.pl z powodu SPF.
    SPF jest dobrze ustawiony i przechodzi wszystkie weryfikacje innych
    serwisow.

    Moze zbiorowy ban dla wp.pl ? jakby wiekszosc providerow tak postapila
    moze wp.pl raczylaby odpowiadac na maile ?

    co do list RBL - duzo z nich jest nieaktualnych, gdzie wyraznie napisane
    jest na stronie ze nie sa utrzymywane juz, mimo to zajebisci admini
    potrafili z nich korzystac.

    szkoda słow. ...