  • 31. Data: 2010-12-15 08:00:48
    Temat: Re: [.] zachecam do wiekszej aktywnosci na grupie
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 12.12.2010 21:54, Wojciech Jaczewski wrote:

    > Najlepszych w przechodzeniu procesu rekrutacji do Google. A przecież nie ma
    > testów idealnych, które pozwalały by w ciągu kilku dni dowiedzieć się, jakie
    > efekty może osiągnąć dany człowiek w ciągu kilku kolejnych lat.

    Właśnie dostałem dowody na to jacy najlepsi pracują w google. W każdym
    razie w słowniku kulturalnych ludzi nie ma za bardzo słów na określenie
    zdolności intelektualnych tych geniuszy.

    Dostałem dwie zwrotki maili. Trafiły do mnie ponieważ botnet wysyłający
    spam wstawił w return-path fałszywy adres email. I radośnie serwer
    google przysłał mi zwrotkę, że nie zgadza się spf.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 32. Data: 2010-12-15 10:23:48
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.12.2010 09:00, b...@n...pl pisze:
> [...]
    > spam wstawił w return-path fałszywy adres email. I radośnie serwer
    > google przysłał mi zwrotkę, że nie zgadza się spf.

    Dodaj do tego, że swojego czytnika grup dyskusyjnych nie potrafią od lat
    naprawić:
    - psuje sygnaturki
    - wycina [.*] z początku tematu
    - psuje plznaczki