  • 61. Data: 2013-03-31 10:00:24
    Temat: Re: zadanie z netu
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 30 Mar 2013 19:25:40 +0100, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > Wybierasz pierwszą. W każdym kroku z prawdopodobieństwem P
    zależącym od
    > ilości wczytanych linii wybierasz bieżącą a z (1-P) zostajesz przy
    > poprzednim wyborze.

    Coraz lepiej :) Czy musisz losowac co kazda wczytana linię? I jaki
    jest wzór na P?

    > Tylko trzeba mieć dobry generator dla takich
    > sekwencji i nie nadziać się na zaokrąglenia.

    Dlatego moze lepiej jest zmieniac interwal co który uaktualniasz
    wybór linii?

    RW

  • 62. Data: 2013-03-31 10:05:13
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    Może nie jest takie dziwne bo to pewnie jednak roznica tylko dla wersji z cache
    3ms/11ms na MB to są pewnie różnice między jakimś trochę wolnym memcopy a loopem z
    procedurami. Teraz większy problem mam z wykonaniem asynchronicznego wczytywania ,
    chciałem to zrobić z głównego wątku nie stopujac gry ale okazuje się że aby odebrać
    callbacka readfinished trzeba chyba zawiesić wątek tak że nie wiem jak to zrobić