eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › zapchany filter paliwa a spalanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2011-09-19 16:34:28
    Temat: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: "mar jan" <n...@p...onet.pl>

    hey,
    czy zuzyty filt paliwa moze miec jakis wplyw na zawyzone spalanie?
    chodzi o starego diesla wolnossaka.
    logicznie rzecz biorac przyblokowanie filtra winno dawac efekt slabniecia auta,
    przerywania i gasniecia jako ostatecznosc....
    Oczywiscie spadek dynamiki to najpierwsze.
    myle sie?
    co innego zapchany filtr powietrza, on chyba zawyza spalanie?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2011-09-19 17:13:21
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-09-19 16:34, mar jan pisze:
    > hey,
    > czy zuzyty filt paliwa moze miec jakis wplyw na zawyzone spalanie?
    > chodzi o starego diesla wolnossaka.
    > logicznie rzecz biorac przyblokowanie filtra winno dawac efekt slabniecia auta,
    > przerywania i gasniecia jako ostatecznosc....
    > Oczywiscie spadek dynamiki to najpierwsze.
    > myle sie?
    > co innego zapchany filtr powietrza, on chyba zawyza spalanie?
    >

    nie mylisz się...


  • 3. Data: 2011-09-19 18:08:40
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.09.2011 16:34, mar jan pisze:
    > hey,
    > czy zuzyty filt paliwa moze miec jakis wplyw na zawyzone spalanie?
    > chodzi o starego diesla wolnossaka.
    > logicznie rzecz biorac przyblokowanie filtra winno dawac efekt slabniecia auta,
    > przerywania i gasniecia jako ostatecznosc....
    > Oczywiscie spadek dynamiki to najpierwsze.
    > myle sie?
    > co innego zapchany filtr powietrza, on chyba zawyza spalanie?
    >
    jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.
    JEśli się mylę, to przez przypadek odkryłeś super sposób na
    oszczędzanie! kupić auto z 100konnym silnikiem, zatkać filtr i mamy 40
    koni i 30% spadek zużycia paliwa ! :)

    ToMasz


  • 4. Data: 2011-09-19 18:17:00
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    > jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.

    dodajmy filtr paliwa ;)

    > JEśli się mylę, to przez przypadek odkryłeś super sposób na
    > oszczędzanie! kupić auto z 100konnym silnikiem, zatkać filtr i mamy 40
    > koni i 30% spadek zużycia paliwa ! :)

    tendencja jest raczej w kierunku 240 koni przy 30% większym spalaniu :P


  • 5. Data: 2011-09-19 19:29:48
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    > jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.

    A co w starym dieslu ma byc nieoptymalnego?

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl


  • 6. Data: 2011-09-19 20:41:56
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j57u6d$6fc$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    >> jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.
    >
    > A co w starym dieslu ma byc nieoptymalnego?

    skład mieszanki, kiedy otwierasz przepustnice i zapchany filtr paliwa zubaża
    mieszanke.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka
    Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
    http://allegro.pl/p307-1-6hdi-110km-klimatronik-komp
    uter-cd-i1804906137.html
    Fiat Uno 3d 1,7D - na części
    http://allegro.pl/uno-1-7d-3drzwiowy-caly-tanio-i180
    4906436.html



  • 7. Data: 2011-09-19 21:12:27
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-19 20:41, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:j57u6d$6fc$1@news.onet.pl...
    >> W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    >>> jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.
    >>
    >> A co w starym dieslu ma byc nieoptymalnego?
    >
    > skład mieszanki, kiedy otwierasz przepustnice i zapchany filtr paliwa
    > zubaża
    > mieszanke.

    Co otwierasz w tym starym dieslu? :)


  • 8. Data: 2011-09-19 21:15:29
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-19 19:29, MarcinJM pisze:
    > W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    >> jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.
    >
    > A co w starym dieslu ma byc nieoptymalnego?
    >

    A kąt wtrysku jakoś się tam nie zmienia w zależności od obciążenia silnika?


  • 9. Data: 2011-09-19 22:28:40
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-09-19 21:15, Tomasz Pyra pisze:
    > W dniu 2011-09-19 19:29, MarcinJM pisze:
    >> W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    >>> jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.
    >>
    >> A co w starym dieslu ma byc nieoptymalnego?
    >>
    >
    > A kąt wtrysku jakoś się tam nie zmienia w zależności od obciążenia silnika?

    Raczej kąt zależy od obrotów ;) jak niby stara rotacyjna bądź rzędowa
    pompa wtryskowa ma wykryć obciążenie ?
    Są regulatory w nich, ino odśrodkowe a te mogą tylko zwiększać wraz ze4
    wzrostem obrotów ...
    Obciążenie silnika wykrywa w zależności od nastawienia nastawnika :)

    Pozdrawiam !


  • 10. Data: 2011-09-19 22:45:47
    Temat: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-19 22:28, Czarek Daniluk pisze:
    > W dniu 2011-09-19 21:15, Tomasz Pyra pisze:
    >> W dniu 2011-09-19 19:29, MarcinJM pisze:
    >>> W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    >>>> jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.
    >>>
    >>> A co w starym dieslu ma byc nieoptymalnego?
    >>>
    >>
    >> A kąt wtrysku jakoś się tam nie zmienia w zależności od obciążenia
    >> silnika?
    >
    > Raczej kąt zależy od obrotów ;) jak niby stara rotacyjna bądź rzędowa
    > pompa wtryskowa ma wykryć obciążenie ?

    Ze stopnia wciśnięcia gazu.
    Przy depnięciu, poza zwiększeniem dawki paliwa nie jest przestawiany kąt
    wtrysku?

    > Są regulatory w nich, ino odśrodkowe a te mogą tylko zwiększać wraz ze4
    > wzrostem obrotów ...

    Ze wzrostem obrotów to oczywiste, ale czy głębokość wciśnięcia gazu nie
    ma wpływu na kąt wtrysku?

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: