  • 11. Data: 2009-01-06 11:59:39
    Temat: Re: zasilacz impulsowy 3f a 1f - jak podłaczyc?
    Od: <k...@w...pl>

    > Zasilacz ma napięcie wejsciowe 380-400V (+- 15%) co chyba jest za mało i
    > zasilacz nie wstaje, miga lampka overload.. ;/

    Teoretyzuje:
    gdyby przesunąć napięcie w fazie czy to by nie pomogło?

  • 12. Data: 2009-01-06 16:35:18
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    > Teoretyzuje:
    > gdyby przesunąć napięcie w fazie czy to by nie pomogło?

    Kondensator od kosiarki albo pralki ?

  • 13. Data: 2009-01-07 14:00:22
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jan 6, 12:59 pm, <k...@w...pl> wrote:

    > Teoretyzuje:
    > gdyby przesunąć napięcie w fazie czy to by nie pomogło?

    nie, nie pomogloby. NIe chodzi o ilosc faz, a o napiecie PP.
    --
    Marek Lewandowski

  • 14. Data: 2009-01-08 08:32:31
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rockk" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kondensator od kosiarki albo pralki ?
    Tak, ale czy to by pomogło?

  • 15. Data: 2009-01-11 21:54:15
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 15:23:52 -0800 (PST), Marek Lewandowski napisał(a):

    > Badworm, puknij sie! Jest L1-3 i PE, miedzy co a co ma wpiac zasilanie
    > jak zewrze L1-L3?!
    > Jesli juz, to zewrzec L1 i L2 i do L, a L3 do N. W ten sposob
    > struktura mostka bedzie sie nieco rownomierniej grzala (zakladam, ze
    > mostek jest w jednej obudowie, a nie 6 diod luzem). Zreszta, to jest
    > raptem 0.5kW...

    Ok, ok ;) Możliwa jest jednak sytuacja opisana przeze mnie bo miałem
    doczynienia z takimi zasilaczami (3x200V na wejściu) - w trakcie
    uruchamiania zasilało się je z autotransformatora jednofazowego
    (oczywiście w sposób podany przez Ciebie) i przy testowym obciążeniu
    wyjścia 120% mocy znamionowej termik zintegrowany z włącznikiem
    sieciowym wywalał po kilku sekundach.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066