  • 1. Data: 2012-03-03 19:24:37
    Temat: zawory
    Od: jasiek57 <jasiek57@_NOSPAM_interia.eu>

    Czy ktoś wie jak regulować zawory w Yamasze Virago 125 z 1998r?
    Jestem świeżakiem a szkoda trochę kasy na fachowca.

  • 2. Data: 2012-03-03 20:27:34
    Temat: Re: zawory
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-03 20:24, jasiek57 pisze:
    > Czy ktoś wie jak regulować zawory w Yamasze Virago 125 z 1998r?
    > Jestem świeżakiem a szkoda trochę kasy na fachowca.

    Na życie też szkoda ...

    > --

    Tiaaa ;)

  • 3. Data: 2012-03-04 20:34:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-03 20:24, jasiek57 pisze:
    > Czy ktoś wie jak regulować zawory w Yamasze Virago 125 z 1998r?
    > Jestem świeżakiem a szkoda trochę kasy na fachowca.

    Szkoda kasy, zmien motor na nowszy. Tak zeby pojezdzic troche zanim trza
    bedzie wydac na fachowca.

    pozdr
    newrom
    PS. skad sie biora na sikaczy takie prawdziwki ? :)

  • 4. Data: 2012-03-04 22:21:50
    Od: lesor <l...@o...pl>

    W dniu niedziela, 4 marca 2012, 21:34:04 UTC+1 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

    > PS. skad sie biora na sikaczu takie prawdziwki ? :)

    Znajduja go na Moto Ekspo.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb 1300