  • 1. Data: 2021-12-26 06:48:22
    Temat: zawsze sczytujecie VIN przed zakupem?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Atak klonów

    a mówią, że nikt nie jest lepszy od naszych artystów z Drezdenka.

    tekst z portalu Moja Wsypa .co.jukej

    "Przyjechała policja - sprawdziła moje auto, zadzwonili po lawetę...
    I tak się skończyła przygoda z moim autem.
    Tyle co się dowiedziałem od nich to: Ktoś wziął auto w 2019 roku jako
    nówkę z salonu na jazdę próbną i już nie wrócił nim do salonu.
    Zmienił tablice rejestracyjne na takie same które posiada takie samo
    auto z rocznika 2018, naklejki z vinem (łącznie z podszybiem) zmienił
    również na takie jak ma oryginalne auto. Numer vin pod maską który
    powinien być na ramie wybity został zafilowany i zamalowany - dopiero
    jak na szmatce z acetonem została farba to policja kapnęła się w którym
    miejscu był prędzej wybity vin.
    Po podpięciu OBD wykazało, że w pamięci samochodu jest inny vin."

    http://www.mojawyspa.co.uk/forum/68/66997/Sklonowane
    -auto,0

    --
    Piter