  • 1. Data: 2021-12-23 09:18:04
    Temat: Gdzie jest policja?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Sytuacja, jak na załączonym filmie. Ja tu widzę ewidentne
    niedostosowanie prędkości do warunków. Gdzie jest policja? Gdzie są
    mandaty? Bez tego nie czuję się bezpiecznie!
    https://www.youtube.com/watch?v=M9fVG16Y_GQ&ab_chann
    el=ArcziiPl
    Jacek

  • 2. Data: 2021-12-23 10:01:47
    Temat: Re: Gdzie jest policja?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-12-2021 o 09:18, Jacek pisze:
    > Sytuacja, jak na załączonym filmie.

    A tutaj to jest jakieś forum stop cham, do wrzucania linków do filmów,
    czy coś Ci się pomyliło?

  • 3. Data: 2021-12-23 10:42:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > niedostosowanie prędkości do warunków. Gdzie jest policja? Gdzie są
    > mandaty? Bez tego nie czuję się bezpiecznie!

    Kierowcę na przegląd techniczny a pojazd na kontrolę trzeźwości.

  • 4. Data: 2021-12-23 10:42:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.12.2021 o 10:01, Cavallino pisze:

    > A tutaj to jest jakieś forum stop cham, do wrzucania linków do filmów,
    > czy coś Ci się pomyliło?

    Cieć Anioł?

  • 5. Data: 2021-12-23 10:56:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-23 o 10:01, Cavallino pisze:

    > A tutaj to jest jakieś forum stop cham, do wrzucania linków do filmów,
    > czy coś Ci się pomyliło?

    Ale przynajmniej coś (chociaż bardzo luźno) powiązanego z samochodami. A
    nie tak, jak niektóre tępe fiuty, piszące tutaj o podróży koleją, o
    paleniu w piecach, czy o Covid-19.

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2021-12-23 11:00:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Dec 2021 09:18:04 +0100, Jacek wrote:
> [...]
    > niedostosowanie prędkości do warunków. Gdzie jest policja? Gdzie są
    > mandaty? Bez tego nie czuję się bezpiecznie!

    Policja nie mogla dojechac :-)
    Oczywiscie z winy innych kierowcow :-)

    Ale ale ..
    -autobus "wpadl w poslizg", czy tylko nie mogl przez kraweznik
    przejachac przy zmianie pasa?

    -gdzie on ma naped, tzn na ktorą os?

    A swoja droga - piekna szklanka.
    Gorąco było?

    J.

  • 7. Data: 2021-12-23 11:05:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Dec 2021 10:56:37 +0100, Akarm wrote:

    > Ale przynajmniej coś (chociaż bardzo luźno) powiązanego z samochodami. A
    > nie tak, jak niektóre tępe fiuty, piszące tutaj o podróży koleją, o
    > paleniu w piecach, czy o Covid-19.

    Kolej i Covid-19 tez sa luzno powiazane z samochodami.
    Palenie w piecach ... no ... jeszcze luzniej, czy wlasnie ciasniej?

    J.

  • 8. Data: 2021-12-23 11:08:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-12-2021 o 10:56, Akarm pisze:

    > Ale przynajmniej coś (chociaż bardzo luźno) powiązanego z samochodami.

    Za mało.
    To jest grupa dyskusyjna, a nie wykop.

  • 9. Data: 2021-12-23 11:22:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.12.2021 o 11:00, J.F pisze:

    > -gdzie on ma naped, tzn na ktorą os?

    Środkową.

  • 10. Data: 2021-12-23 11:32:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Dec 2021 11:22:34 +0100, nadir wrote:

    > Środkową.

    I tak sie zachowuje?

    A silnik gdzie jest?
    Wydawalo mi sie, ze z tylu, do srodkowej osi w przegubowcu daleko.

    Ale prawde mowiac ... a moze nie zwrocilem uwagi gdzie ten silnik w
    przegubowcu.

    I jak tu wierzyc swiadkom - kilkadziesiat lat czlowiek jezdzi
    autobusami, i nie wie, gdzie silnik, a bedzie wiedział czy syrena
    wyła :-)

    Choc ja grzesze i jezdze wlasnym samochodem, a autobusem to raz na rok
    :-)

    J.