  • 1. Data: 2013-01-25 20:36:07
    Temat: Szpindlerowy Młyn
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jadę z Poznania do szpindlerowego Młyna.
    Zakładam, że najlepsza będzie droga przez Jelenią górę, ale google maps
    proponuje też np. przez Jawor.
    Legnicę w sumie też można zachaczyć lub ominąć.

    Reasumując - jak obecnie warto jechać? Gdzie będą najlepsze warunki i gdzie
    najlepsza droga?

  • 2. Data: 2013-01-25 23:37:22
    Temat: Re: Szpindlerowy Młyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 19:36:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > Legnicę w sumie też można zachaczyć lub ominąć.
    > Reasumując - jak obecnie warto jechać? Gdzie będą najlepsze warunki i gdzie

    Jakies dziwne pytania zadajesz. Do Szpindla jedzie sie przez Jakuszyce,
    albo przez Lubawke. Innej drogi nie ma. A nie, przepraszam, mozna jeszcze
    przez przelecz Okraj, ale wybitnie odradzam. Chyba ze chcesz sprawdzic co
    warte twoje opony, 4x4 i lancuchy :-)

    Odcinki od granicy oba niemal rownie kiepskie, ale z Poznania do Jakuszyc
    dalej. I Jakuszyce IMO bardziej wrazliwe na zalamanie pogody. Wiec sugeruje
    Lubawke (*).

    Do Jakuszyc z Poznania trasa wybitnie prowadzi przez JG. Do Lubawki to
    przez Bolkow.
    Ale jak sie dostac z Poznania/Leszna do JG lub Bolkowa to nie podpowiem.
    Jakby co to z Trzebnicy do Bolkowa droga calkiem dobra (przez Strzegom).
    Za to ze starej Krasnicy do JG kiepska.

    (*) hm, google twierdzi ze przez Jakuszyce blizej ... ale czy on cos nie
    zmysla w kwestii przejazdu z Vitkovic do Spindla ? Bo przez Vrchlabi to
    blizej nie bedzie.

    Jakbys jednak wybral Lubawke, to dalej masz dwie mozliwosci - przez
    Trutnov, lub przez Zaclerz. Bez dobrej nawigacji lub w zlej pogodzie
    sugeruje Trutnov.

    P.S. Narty/deska ? W okolicy pare osrodkow wartych wyprobowania, tydzien za
    malo :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-01-26 01:01:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > P.S. Narty/deska ? W okolicy pare osrodkow wartych wyprobowania,
    > tydzien za malo :-)

    dzięki za wyczerpujące info - zobacze jeszcze co Hołowczyc podpowie.

    Narty ale początkujący no i karnet razem ze spaniem do szpindla, więc
    nigdzie dalej wybieraćsię nie będę.
    Zato w Szpindlu widziałem, że tyle tras, że chyba z nudą nie będzie
    problemu :)

  • 4. Data: 2013-01-26 02:13:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 00:01:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > dzięki za wyczerpujące info - zobacze jeszcze co Hołowczyc podpowie.
    > Narty ale początkujący

    To nie wiem czy Spindl dla Ciebie :-)

    > no i karnet razem ze spaniem do szpindla, więc
    > nigdzie dalej wybieraćsię nie będę.
    > Zato w Szpindlu widziałem, że tyle tras, że chyba z nudą nie będzie
    > problemu :)

    Tam sa dwa osrodki - Sw Piotr i Medvedin.
    Ale tych tras to wcale nie az tak duzo, szczegolnie jak umiejetnosci
    ograniczaja - ile mozna jezdzic jedna niebieska ... albo jedna czarna :-)

    Ale spoko, ferie beda, kolejki, trasy sie nie znudza :-P

    J.

  • 5. Data: 2013-01-26 09:01:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To nie wiem czy Spindl dla Ciebie :-)

    nie ażtak początkujący :)

> [...]
    > ograniczaja - ile mozna jezdzic jedna niebieska ... albo jedna czarna :-)
    >
    > Ale spoko, ferie beda, kolejki, trasy sie nie znudza :-P

    tak, wiem, ale za to te niebieskie sa po 2,5 km czyli np. 4 x takie jak w
    Zieleńcu gdzie byliśmy wcześniej.
    Szpindl na pewno będzie ok - dokłądnie to przeanalizowałem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 6. Data: 2013-01-26 12:08:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 08:01:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl
    >
    > tak, wiem, ale za to te niebieskie sa po 2,5 km czyli np. 4 x takie jak w
    > Zieleńcu gdzie byliśmy wcześniej.

    Tez lubie dlugie trasy, a nie Zieleniec, gdzie rozpedzasz, dwa zakrety i
    trzeba hamowac :-)
    Ale jak przestajesz byc niezaawansowany, to niebieska przestaje byc
    interesujaca, i ilosc tras w osrodku sie skraca :-)

    > Szpindl na pewno będzie ok - dokłądnie to przeanalizowałem :)

    To jest najlepszy osrodek w regionie - bedzie ok.
    Ale tez jest najdrozszy. I kolejki tez ma najdluzsze :-(

    Tym niemniej na dluzszy wyjazd warto zwiedzic okolice.
    Pec, Janskie Laznie, Rokytnice, Harachov, Karpacz, Szklarska (tam Lola ma
    4.2km), Liberec i Swieradow ... tydzien za malo :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-01-26 21:42:13
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl>

    Witam!
    wiadomości news:XnsA153D14CB1E9Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Jadę z Poznania do szpindlerowego Młyna.
    > Zakładam, że najlepsza będzie droga przez Jelenią górę, ale google maps
    > proponuje też np. przez Jawor.
    > Legnicę w sumie też można zachaczyć lub ominąć.

    Proponuję jazdę droga nr 5 do Leszna. Później drogą nr 12 do Głogowa. Z
    Glogowa kierujesz się na Legnicę drogą nr 329. Jakieś 10 kilometrów za
    Głogowem wpadasz na drogę nr 3 i poprzez Polkowice (obwodnica), Lubin
    (obwodnica), Legnicę (obwodnica), Jawor, Bolków i Jelenią Górę dojeźdżasz do
    Jakuszyc.Przekraczasz granicę i w Harachowie skręcasz na drogę nr 14 do
    Vrchlabi. Potem wjeżdżasz na drogę nr 295 i prosciutko :-) jedziesz do
    Szpindlerowego Młyna.
    Droga na całym przejeździe do Jakuszyc całkiem znośna. Nigdzie nie ma robót
    ani innych przeszkód. W Czechach nie wiem, ale jak jeździłem tam zeszłej
    zimy to tak właśnie jechałem i było ok.

    Paweł Kajak

    Renault ESPACE 2003 (z naklejką)

  • 8. Data: 2013-01-28 11:03:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Jan 2013 08:01:27 +0000 (UTC), w
    <2...@b...poznan.pl>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Szpindl na pewno będzie ok - dokłądnie to przeanalizowałem :)

    Jedź lepiej do Rokytnic :).

  • 9. Data: 2013-02-03 10:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jedź lepiej do Rokytnic :).

    Lepiej umotywuj wypowiedź :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 10. Data: 2013-02-03 10:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > robót ani innych przeszkód. W Czechach nie wiem, ale jak jeździłem tam
    > zeszłej zimy to tak właśnie jechałem i było ok.

    Pełna zgoda aczkolwiek droga przez Lubawkę też fajna i, tak jak pisał J.F.,
    mniej podatna na zmiany pogody.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu