  • 1. Data: 2012-02-14 19:24:43
    Temat: zbyt niskie napięcie
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    Jest sobie samochód, w którym przez kilka minut po uruchomieniu światła
    słabo świecą, dmuchawa słabiej kręci, wycieraczki wolniej wycierają. W
    pewnej chwili następuje natychmiastowy powrót do normy, reflektory,
    podświetlenie deski, nawiew zaczynają funkcjonować normalnie. Problem ów
    nie zależy od prędkości obrotowej silnika. Co Szanowna Grupa proponuje
    sprawdzić?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2012-02-14 19:26:27
    Temat: Re: zbyt niskie napięcie
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 19:24, M1SLQ pisze:
> [...]
    > podświetlenie deski, nawiew zaczynają funkcjonować normalnie. Problem ów
    > nie zależy od prędkości obrotowej silnika. Co Szanowna Grupa proponuje

    Portfel.

    Ja za naprawę w/w usterki bym skasował 600 zł.

  • 3. Data: 2012-02-14 19:36:24
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Portfel.
    >
    > Ja za naprawę w/w usterki bym skasował 600 zł.

    Dziękuję za odpowiedź. Wierzę, że była najlepsza, na jaką Cię stać.

  • 4. Data: 2012-02-14 19:42:35
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Filip napisał(a):
    > Ja za naprawę w/w usterki bym skasował 600 zł.
    Dla tego Michał pyta się tu co ma zrobić.
    Znając życie, "elektryk" powie mu że auto musi zostawić, na drugi dzień opowie mu
    taką historię co
    musiał zrobić, że będzie się cieszył że zapłaci tylko 600zł.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-02-14 19:45:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** M1SLQ pisze tak:

    > Problem ów nie zależy od prędkości obrotowej silnika.

    przygazówki nie pomagają?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2012-02-14 19:51:37
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > przygazówki nie pomagają?

    Nie. To "ciemniejsze świecenie" jest stabilne, nie mruga nic, nie
    zmienia jasności.

  • 7. Data: 2012-02-14 19:54:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > podświetlenie deski, nawiew zaczynają funkcjonować normalnie. Problem ów
    > nie zależy od prędkości obrotowej silnika. Co Szanowna Grupa proponuje

    Zajmij się alternatorem - wyjąć i do elektryka na regenerację
    ewentualnie wymiana na nowy jeżeli jest dostępny za rozsądne pieniądze.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-02-14 19:54:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** M1SLQ pisze tak:

    > Nie. To "ciemniejsze świecenie" jest stabilne, nie mruga nic, nie
    > zmienia jasności.

    Chodzi i o to czy po silnej przygazówce nie wskakuje normalność.

    Próbuje wyczaić też od czego zależy czas po którym wskakuje prawidłowe
    napiecie ładowania.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2012-02-14 19:56:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    M1SLQ napisał(a):
    > Jest sobie samochód,
    Jaki? Tajemnica?
    > w którym przez kilka minut po uruchomieniu światła
    > słabo świecą, dmuchawa słabiej kręci, wycieraczki wolniej wycierają.
    Nie ma w nim jakiegoś układu który po uruchomieniu silnika włącza elektryczne
    podgrzewanie silnika?

    U kolesia w Kia Sportage jest takie gówno. Po uruchomieniu silnika świece żarowe
    włączone są jeszcze
    przez kilka minut i miał podobny efekt. Odczuł to jak zaczął robić małe przebiegi po
    mieście. Aku
    wiecznie niedoładowany z numerami porannego odpalenia.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2012-02-14 19:57:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>