  • 1. Data: 2014-09-24 16:33:36
    Temat: zębatki do supermoto beta rr
    Od: AllanSilver99 <alansilverrosner@_NOSPAM_gmail.com>

    hej :) mam do was pytanie czytałem o tym na innych stronach ale nie mogę
    tego zrozumieć... kupiłem ostatnio supermoto beta rr50 jest po tuningu
    cylinder sportowy wydech yasuni itp problem w tym ze ma słabe
    przyśpieszenie poniewż ma zębatki na szybkość ze startu jest dardzo wolny
    a na prostej na 130kmh trzeba wymienić układ napędowy zębatki i łańcuch
    chodzi mi o to żeby miał lepsze przyśpieszenie ale też żeby jego osiągi
    jakoś dużo nie spadły :) jakie bębaki wybrać ? (jeśli coś nie jasno
    napisałem to przepraszam ale się na tym nie znam)

  • 2. Data: 2014-09-24 20:00:11
    Temat: Re: z?batki do supermoto beta rr
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-09-24 16:33, AllanSilver99 pisze:

    > jakie bębaki wybrać ?

    Najlepsze bebatki sa z Lidla, chyba nawet od poniedzialku beda w promocji.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C