  • 1. Data: 2010-05-21 16:33:43
    Temat: [zero] tym razem zero-osiemset powodziowe
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dziś (21.05.10) o 11:30 w RMF usłyszałem, że w W-wie powstała
    specinfolinia dla wolontariuszy przeciwpowodziowych 0 800 coś tam.

    A tu potwierdzenie na piśmie:

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7914574.h
    tml

    12.07
    Mnóstwo warszawiaków chce pomagać w walce z powodzią. Ratusz uruchomił
    specjalny nr telefonu dla wolontariuszy: 0 800 70 70 47. (z komórki bez "0")

    Przemek

  • 2. Data: 2010-05-21 18:23:01
    Temat: Re: [zero] tym razem zero-osiemset powodziowe
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:ht6cll$cm3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Mnóstwo warszawiaków chce pomagać w walce z powodzią. Ratusz uruchomił
    > specjalny nr telefonu dla wolontariuszy: 0 800 70 70 47. (z komórki

    Yy... podawałem już te dwa linki? W słuchawce dostałem to, co nie ze
    Sferii :)) :P
    Ze Sferii nie próbowałem.
    BTW. Fotki, które dziś zrobiłem:
    http://sp5sjt.fotosik.pl/albumy/761761.html
    Aparat trochę do dupy, ale coś widać.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 3. Data: 2010-05-21 20:50:02
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:ht6cll$cm3$1@inews.gazeta.pl...

    tml

    > Yy... podawałem już te dwa linki? W słuchawce dostałem to, co nie ze
    Jakie linki?

    Przemek

  • 4. Data: 2010-05-22 08:24:09
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:ht6rm7$8c6$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakie linki?

    W odpowiedzi na wiadomość z również Twoją wypowiedzią w wątku:
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia/brow
    se_thread/thread/a996891721654751/edf9e82a89f2f9fd?q
    =sferia

    --
    ((*))
    ((+))

  • 5. Data: 2010-05-22 14:54:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]
    > http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia/brow
    se_thread/thread/a996891721654751/edf9e82a89f2f9fd?q

    Aaa, to te :-)

    Przemek

  • 6. Data: 2010-05-22 15:51:05
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:ht8r6e$b5v$1@inews.gazeta.pl...

    se_thread/thread/a996891721654751/edf9e82a89f2f9fd?q
    =sferia

    > Aaa, to te :-)

    Ano. To dostałem w telefonie po 0800, że każą mi u...ć zero z przodu.

    --
    ((*))
    ((+))