  • 1. Data: 2010-06-10 06:38:11
    Temat: zielona kawa ninja Wh59xx
    Od: "Nova" <n...@o...pl>

    Gościu !
    walnąłeś wczoraj w w moje lusterko w korku na Łopuszańskiej.Wszystko fajnie
    tylko mógłbyś chociaz odwrócić sie i przeprosić.A Ty rozłożyłeś woje z
    powrotem i dalej do przodu!
    na moim lakierowanym w samochodzie została rysa!
    Mam Twoje numery.
    jak czytasz grupę , to coś zaproponuj, jak nie, to zwróce się do
    ubezpieczyciela.

  • 2. Data: 2010-06-10 06:53:23
    Temat: Re: zielona kawa ninja Wh59xx
    Od: "teszekul" <t...@t...pl>

    > walnąłeś wczoraj w w moje lusterko w korku na Łopuszańskiej.Wszystko
    > fajnie

    czy ostatnie dwie cyfry to 49?

    jk

    Jestem dobrym duchem internatu. (tekst w nowej ortografi.
    nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.kolina.pl

  • 3. Data: 2010-06-10 06:56:17
    Od: "Nova" <n...@o...pl>

    a co , to Ty?

  • 4. Data: 2010-06-10 06:57:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Nova napisał(a):
    > Mam Twoje numery.

    To nie moje.
    Niech inni tez sie wpisujom!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-06-10 06:58:02
    Od: "Nova" <n...@o...pl>

    nie chcę podawać publicznie całego numeru
    też jeżdżę na moto i nie chce się bardzo czepiać.
    ale stałem samochodem tak , by moto przelot miały swobodny...
    ale jak widac nie wszytkim to pasowało

  • 6. Data: 2010-06-10 06:59:26
    Od: "Nova" <n...@o...pl>

    no dokładnie.

  • 7. Data: 2010-06-10 07:14:31
    Od: "teszekul" <t...@t...pl>

    > nie chcę podawać publicznie całego numeru

    a dlaczemu?
    Czy ty jesteś W11 że zasłaniasz rejestracje?
    Masz sprawęm to ją wyłuż bo nie wiem czy o mnie chodz

    jk

  • 8. Data: 2010-06-10 07:20:28
    Od: "Nova" <n...@o...pl>

    to nie wiesz czy jechałeś wczoraj w W-wie Łopuszańska/Aleje?? nie wiesz czy
    walnłąęś swoim lusterkiem w osobowy samochód???
    masz jescze jakieś pytania?

  • 9. Data: 2010-06-10 07:35:57
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.06.2010 Nova <n...@o...pl> napisał/a:
    > to nie wiesz czy jecha?e? wczoraj w W-wie ?opuszanska/Aleje?? nie wiesz czy
    > waln??e? swoim lusterkiem w osobowy samochód???
    > masz jescze jakie? pytania?

    Gadasz ze specyficzną formą internetową, niektórzy twierdzą że jest to
    pierwszy pewny kontakt ludzkości z obcą, zupełnie inną i nie do końca
    rozwiniętą formą życia. Inni że to kolejna wersja sztucznej
    inteligencji, które są kolejno badane m.innymi na usenecie.
    Cechy charakterystyczne, podpis jk,
    i NNTP-Posting-Host: 85-222-48-38.home.aster.pl.

    A szkodę zgłoś normalnie, zepsuł, niech zapłaci, takie są zasady gry.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 10. Data: 2010-06-10 07:40:43
    Od: "teszekul" <t...@t...pl>

    mam moto, ale go pożyczyłem wczoraj partnerowi wienc się pytam