    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: zima jednak jest straszna
    Date: Sat, 02 Jan 2010 22:39:22 +0100

    Witam,

    Wracając pięknym zaśnieżonymi serpentynami między Kamienicą a Limanową
    (przełęcz pod Ostrą?) zauważyłem delikatnie większy hałas w samochodzie
    - myślę zmrożony śnieg, przyczepność raczej słaba - hamuleć powoduje
    jedynie uaktywnienie abs ale hamowanie silnikiem sprawdza się
    znakomicie. Zakręty można łatwo lekką nadwyżką mocy pokonywać bokiem
    (RWD). Ale czuje, że coś jest nie tak... zatrzymuje się... szybki rzut
    oka i okazuje się z tylne prawe koło to kompletny kapeć i brakuje
    kołpaka. Czas na szybką zmianę... po zdjęciu jednak dramat - opona
    wzdłużnie przecięta całkowicie na całym obwodzie - dwa luźne kawałki
    plus wór gumowych wiórów.... totalny zonk. Wniosek taki, że musiałem
    jechać na niej jakiś znaczący odcinek... co jest największym
    zaskoczeniem, że było to w tych warunkach pogodowych praktycznie
    nieodczuwalne. I w ten sposób pożegnałem się z piękną Conti TS810...
    Zima jednak jest straszna.

    No i dylemat.. nowa COnti TS810 do kompletu ? (reszta opon w stanie jak
    nowym - rocznik 2007, >7mm bieżnika)
    Czy dwie nowe TS830 ?

    PS: Może ktoś chętny na Conti TS810 205/55R16 w idelanym stanie ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik