  • 1. Data: 2009-04-27 18:02:31
    Temat: złącza 2mm
    Od: glatocha <g...@g...com>

    Witam,
    szukam jakiegoś złącza z rastrem 2mm. Musi być żeńskie 3 pinowe i
    najlepiej jakby było długie tak, żeby spokojnie można było podłączać i
    rozłączać. Tak sobie wyobrażam, że fajne byłoby coś podobnego jak
    wtyczka od kabelka audio CD-ROM -> Płyta główna.
    Dodatkowo, musi to być wąskie.

    W TME znalazłem normalne goldpiny z rastrem 2mm i w sumie byłoby ok, ale
    nie wiem, czy po przylutowaniu kabelków, będzie to na tyle dobre do
    wielokrotnego podłączania i rozłączania, poza tym trochę nieestetyczne,
    nawet jak jakieś termokurczliwe osłonki dam.
    Polecicie coś innego?

    pozdrawiam
    g.

  • 2. Data: 2009-04-27 21:06:39
    Temat: Re: złącza 2mm
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    glatocha pisze:

> [...]
    > rozłączać. Tak sobie wyobrażam, że fajne byłoby coś podobnego jak
    > wtyczka od kabelka audio CD-ROM -> Płyta główna.

    Czy chodzi o coś takiego:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9220
    ?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-04-28 17:52:05
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <gt56p0$9f4$1@news.wp.pl>, a...@4...pl says...

    > Czy chodzi o coś takiego:
    > http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9220
    > ?

    trochę za szerokie, ale te powinny byc dobre:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9326

    te na dole do przewodów. Dzieki za linka
    pozdrawiam
    g.