  • 1. Data: 2020-12-27 10:16:14
    Temat: zły przykład fz filmów akcji
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=37
    61539&start=0

  • 2. Data: 2020-12-27 10:56:48
    Temat: (was: zły przykład fz filmów akcji) To taka teraz moda?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2020-12-27 10:57:38
    Temat: Re: zły przykład fz filmów akcji
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5fe850dd$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    user Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > www.elektroda.pl

    o znowu gówno wybiło ;) Jaki telefon do WUKO?

    --
    Piter

  • 4. Data: 2020-12-27 12:53:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-12-27 10:56, Jacek Maciejewski wrote:

    61539&start=0

    Po mojemu to:
    "Chcę zostać saperem w swoim garażu/warsztacie, czyli który kabelek
    przeciąć?"

    :-)

  • 5. Data: 2020-12-27 13:53:39
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 27.12.2020 o 12:53, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Po mojemu to:
    > "Chcę zostać saperem w swoim garażu/warsztacie, czyli który kabelek
    > przeciąć?"
    >
    > :-)
    Prawdopodobnie w tym skuterze jest blokada elektroniczna prędkości
    zrealizowana przez doprowadzenie gdzieś do modułu napięcia.
    Producent się zabezpiecza a gdy klient obetnie kabelek skuter mknie
    grubo ponad ustawowe max 50km/h.
    Wie gośćże trzeba coś przeciąć ale nie wie który kabelek...

    --
    pzdr, j.r.

  • 6. Data: 2020-12-27 14:10:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.12.2020 o 13:53, Jacek R. pisze:

> [...]
    > grubo ponad ustawowe max 50km/h.
    > Wie gośćże trzeba coś przeciąć ale nie wie który kabelek...

    Hmm, problem polega na tym, ze tam jest mechaniczna blokada a nie
    elektryczna :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2020-12-27 14:11:48
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Po mojemu to:
    > "Chcę zostać saperem w swoim garażu/warsztacie, czyli który kabelek
    > przeciąć?"
    >
    > :-)

    "Okay, on three, cut the gray wire."
    https://www.youtube.com/watch?v=gNy2pbHxXpg

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2020-12-28 02:01:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmm, problem polega na tym, ze tam jest mechaniczna blokada a nie
    > elektryczna :]

    Niekoniecznie / nie tylko, może być po prostu sygnał prędkości pociągnięty
    z impulsatora na dzwonie sprzęgła. Odpowiednia częstotliwość tych sygnałów
    (taka, żeby koło miało nieco poniżej 50 km/h) odcina zapłon.

    Odciąć a blokada zniknie. Choć mogą pozostać inne, mechaniczne :)

    --
    Gdybyś była owocem, to byłabyś najsłodszą truskawką. A gdybyś była
    warzywem, to odwiedzałbym cię codziennie w szpitalu.