  • 1. Data: 2016-04-04 19:21:56
    Temat: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Mam pytanie do kogoś bardziej kumatego.... jadąc drogą z pierwszeństwem
    jak na znaku włączać należy kierunkowskaz czy nie?

  • 2. Data: 2016-04-04 19:35:36
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-04 o 19:21, sirapacz pisze:
    > Mam pytanie do kogoś bardziej kumatego.... jadąc drogą z pierwszeństwem
    > jak na znaku włączać należy kierunkowskaz czy nie?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-04-04 19:40:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Tak.

    nie :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-04-04 19:44:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > nie :)

    lol nie robcie sobie jaj:) powaznie pytam:)

  • 5. Data: 2016-04-04 19:51:23
    Od: <3...@...195123.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Tak.

    Dlaczego wprowadzasz w błąd? Prawidłowa odpowiedź brzmi: zależy.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2016-04-04 19:52:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    sirapacz wrote:

    > lol nie robcie sobie jaj:) powaznie pytam:)

    poważnie to nikt naprawdę nie wie.
    Bo jak pierwszeństwo jest "krzywo" to teoretycznie nie zmieniasz pasa
    więc nie masz po co migać.
    A praktycznie to byłoby lepiej gdyby migać jak na normalnym skrzyżowaniu
    bo jest to czytelniejsze dla innych uczestników ruchu.
    Skutek jest taki, że każdy robi inaczej i bajzel gorszy niż na rondzie
    :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-04-04 19:54:58
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dlaczego wprowadzasz w błąd? Prawidłowa odpowiedź brzmi: zależy.

    od?

  • 8. Data: 2016-04-04 20:01:50
    Od: <7...@8...200150.invalid> (Tom N)

    sirapacz w

    > od?

    Od tego co na T6-a

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2016-04-04 20:17:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Od tego co na T6-a

    to ofoce to co mi polamalo glowe:)
    musze sobie przypomniec tylko który to był i gdzie stał:)

  • 10. Data: 2016-04-04 20:57:37
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy. Poszukaj.
    Od: "Ignacy" <j...@d...hg>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie do kogoś bardziej kumatego.... jadąc drogą z pierwszeństwem
    > jak na znaku włączać należy kierunkowskaz czy nie?

    Znaki drogowe nie nakazuja kierowcy włączanie, lub wyłaczanie
    kierunkowskazu.
    Jest przepis w PoRD i tam prosto i jasno jest napisane.
    Poszukaj.
    1137