  • 1. Data: 2013-04-12 19:02:45
    Temat: znaki miejscowości
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może mnie Ktoś oświecić? jakie są ograniczenia prędkości po znakach
    rozpoczynających i kończońcych miejscowość? chodzi o te białe, zielone i
    symbole terenu zabudowanego i końca terenu zabudowanego...

  • 2. Data: 2013-04-12 21:22:03
    Temat: Re: znaki miejscowości
    Od: Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl>

    W artykule <kk9enm$1ak$1@node2.news.atman.pl>
    identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > może mnie Ktoś oświecić? jakie są ograniczenia prędkości po znakach
    > rozpoczynających i kończońcych miejscowość? chodzi o te białe, zielone i
    > symbole terenu zabudowanego i końca terenu zabudowanego...

    No bez jaj... Przecież to jest elementarz - no, chyba że jeszcze nie
    masz PJ, to nie musisz tego wiedzieć...

    http://bit.ly/12SezcL

    Pozdrawiam,
    Marek W.
    --
    Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

  • 3. Data: 2013-04-12 22:14:05
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.04.2013 21:22, Marek Włodarz pisze:
    > W artykule<kk9enm$1ak$1@node2.news.atman.pl>

    > No bez jaj... Przecież to jest elementarz - no, chyba że jeszcze nie
    > masz PJ, to nie musisz tego wiedzieć...
    >
    > http://bit.ly/12SezcL

    ja bym się tak nie rzucał. Gdzieś jest gmina w której tak znaki
    miejscowości i ograniczeń są poustawiane, że straż miejska nie nadążała
    wypisywać mandatów. Tysiące ludzi ma luki w przepisach? Pewno tak, bo
    jak zdawali to nie było takich "myków" Teren zabudowany to były 3 domy w
    odległości 50m.....

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-04-12 22:32:49
    Od: Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl>

    W artykule <51686b0d$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    ToMasz napisał(a):

> [...]
    > wypisywać mandatów. Tysiące ludzi ma luki w przepisach? Pewno tak, bo
    > jak zdawali to nie było takich "myków" Teren zabudowany to były 3 domy w

    No, ja to jeszcze pamiętam, wtedy właśnie prawo jazdy robiłem, potem
    pojawiła się zasada, że od "białej" nazwy miejscowości, a jeszcze
    później specjalne znaki - D-42 i 43. Ale pytanie dziś, po 20 (chyba)
    latach obowiązywania tego przepisu, jest albo trollingiem, albo
    głupotą.

    No i przede wszystkim - sprawdzenie, jak jest w przepisach, to
    3 sekundy. I dlatego napisałem to, co napisałem.

    Pozdrawiam,
    Marek W.
    --
    Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

  • 5. Data: 2013-04-12 22:47:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > No bez jaj... Przecież to jest elementarz - no, chyba że jeszcze nie
    > masz PJ, to nie musisz tego wiedzieć...

    Karmisz trolla.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-04-12 22:57:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-12 22:32, Marek Włodarz pisze:
    > W artykule <51686b0d$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    > ToMasz napisał(a):
    (...)

    > No, ja to jeszcze pamiętam, wtedy właśnie prawo jazdy robiłem, potem
    > pojawiła się zasada, że od "białej" nazwy miejscowości, a jeszcze
    > później specjalne znaki - D-42 i 43.

    Mnie dzisiaj (wczoraj?) ktoś uświadomił, że 'zabytki' to nie 1984,
    a późniejsze nowelizacje (a może nowa ustawa). Tak naprawdę to 3 domy
    pamiętam lepiej z "Misia" niż z rzeczywistości, choć wychodzi na to,
    PJ zrobiłem w czasie istnienia tego przepisu. Być może, nie pamiętam :)
    Budowę silnika pamiętam, malowane strzałki też, znakowanie pierwszeństwa
    na rondach i owszem, ale te 3 śmieszne domki to chyba
    "Miś" mi jednak "zabrał" ;)

    >Ale pytanie dziś, po 20 (chyba)
    > latach obowiązywania tego przepisu, jest albo trollingiem, albo
    > głupotą.

    Daj spokój - to samo napisałem chyba wczoraj na innej grupie.

  • 7. Data: 2013-04-13 07:22:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > zielone symbole terenu zabudowanego i końca terenu zabudowanego...

    Nie ma takich symboli.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-04-13 10:42:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    odwal sie cioto

  • 9. Data: 2013-04-13 10:42:40
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    proszę o odpowiedź na moje pytania

  • 10. Data: 2013-04-13 16:07:47
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    >Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    >proszę o odpowiedź na moje pytania

    PoRD