  • 1. Data: 2013-04-12 20:05:37
    Temat: no to wygralem w sadzie ze straszakami...
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Pisalem swego czasu o tym, ze mi zalozyli blokade na parkingu ulicznym
    platnym :) bo chlopcom sie "cus pomylylo" - i stwierdzili ze parkuje blizej
    niz 10m od skrzyzowania ;) LOL
    No to odmowilem przyjecia mandatu - sprawa w sadzie -dwie rozprawy... na
    pierwszej przesluchanie 3 swiadkow [straszacy] plus doprowadzenie przeze
    mnie oralnie do zmiany koloru twarzy oskarzyciela posilkowego [ze strazy
    wiejskiej] na fioletowo czerwny [ze zlosci ofkors] ;)

    na drugiej przesluchanie jeszcze jednego swiadka - plus zajrzenie do
    rozdzielnika straszakow...
    swiadkowie w osobie straszakow tlumaczyli sie, ze zmierzyli odleglosc od
    skrzyzowania cyt: "na oko krokami" ...
    jako ze na oko to niejeden juz cchlop umarl, dzis przyszedl wyrok
    uniewinniajacy ;) z uzasadnieniem na 5 stron ;)
    W uzasadnieniu totalne zmiazdzenie koncepcji mierzenia "na oko" i
    stwierdzenie, ze brak dowodow na to, iz stalem nieprzepisowo... monitoring
    nie pomogl, a do tego debile pomylili jeszcze nr rej .przy pisaniu wniosku
    do sadu...

    takze da sie - wystarczy logika, uprzejmosc, rzeczow argumentacja na
    rozprawie i jakze celne pytania kierowane przez oskarzonego do swiadkow -
    straszakow :P ;)

    z tego miejsca podziekowania dla Pani Sedziny - ktora okazala sie
    sympatyczna, inteligentna i kumata "w temacie geniuszy od blokad" ...

    takze do boju Panowie. :D ;)

  • 2. Data: 2013-04-12 22:49:15
    Temat: Re: no to wygralem w sadzie ze straszakami...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *misiek* napisał(-a):

    > dzis przyszedl wyrok
    > uniewinniajacy ;) z uzasadnieniem na 5 stron ;)

    Wrzuć skan, jeśli łaska, zamazując wcześniej dane których ujawniać nie
    chcesz :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-04-12 22:49:30
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    IMHO

    Sedzina - to zona Sedziego
    Pani Sedzia - to prawidlowa forma - inna jest po prostu obrazliwa

    dlatego mowimy:
    Pani Prezes a nie Pani Prezeska
    Pani Kierownik a nie Pani Kierowniczka (sa srodowiska w ktorych ta
    prymitywna forma sie przyjela i trudna jest do wypleminiea)
    Pani Dyrektor a nie Pani Dyrektorka

    Szanowny Panie "Wygrywaczku" słownik do reki i do przodu :-)

    pozdrawiam
    Agent 23908

  • 4. Data: 2013-04-12 22:51:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Apr 2013 22:49:30 +0200 osobnik zwany Agent 23908
    napisał:

    - Bo zaburza naturalna kolejnosc czytania.
    - Dlaczego?
    - Topposting.
    - Co jest najbardziej irytujace w usenecie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-04-12 22:58:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent 23908" <k...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > IMHO
    >
    > Sedzina - to zona Sedziego
    > Pani Sedzia - to prawidlowa forma - inna jest po prostu obrazliwa

    "Pani" w tym przypadku to jakiś dodatek do stanowiska?
    To jest mniej niż wice czy więcej? ;-)

  • 6. Data: 2013-04-12 23:01:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > mnie oralnie do zmiany koloru twarzy oskarzyciela posilkowego [ze strazy
    > wiejskiej] na fioletowo czerwny [ze zlosci ofkors] ;)

    Nie daj się prosić i opowiedz więcej szczegółów.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-04-12 23:15:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 22:49:30 +0200, Agent 23908 napisał(a):

> [...]
    > Pani Kierownik a nie Pani Kierowniczka (sa srodowiska w ktorych ta
    > prymitywna forma sie przyjela i trudna jest do wypleminiea)

    Teraz tak już nie należy - teraz należy mówić "osoba pełniąca funkcję
    sędziego". Inaczej określasz płeć co znaczy że jesteś seksistą i w ogóle.

  • 8. Data: 2013-04-12 23:21:14
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    rnetia.pl

    > Wrzuć skan, jeśli łaska, zamazując wcześniej dane których ujawniać nie
    > chcesz :)

    jak bede mial chwile to byc moze wrzuce ;)
    w uzasadnieniu pada chyba z 6 razy zwrot " na oko" jako niewystarczajacej
    metodzie mierzenie odleglosci ;)
    poza tym to uzasadnienie to bardziej stenogram z rozprawy - co ktory swiadek
    zeznawal itp...

  • 9. Data: 2013-04-12 23:22:11
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > Pani Kierownik a nie Pani Kierowniczka (sa srodowiska w ktorych ta
    > prymitywna forma sie przyjela i trudna jest do wypleminiea)

    Ciekawe co na to Ministra Mucha :) LOL

  • 10. Data: 2013-04-12 23:22:56
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "Agent 23908" <k...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > "Pani" w tym przypadku to jakiś dodatek do stanowiska?
    > To jest mniej niż wice czy więcej? ;-)

    ;) cos jak starszy sierzant :P