  • 11. Data: 2005-03-22 00:35:24
    Temat: Re: zombie
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > huhm, zombie ode mnie z sieci przerzucily sie na: 69.164.213.38:9263

    Podaj kanał (a pewnie i klucz). Czasami taki botnet (najczęściej oparty
    na sdbotach, bywa że przerobionych - kiedyś spotkałem sdboty, które
    reagowały tylko na zakodowane polecenia) można zniszczyć od środka
    (czasami każąc botowi się usunąć, czasami upgradnąć, możliwości bywa
    wiele a możliwe, że te boty nie słuchają tylko konkretnych user@hostów).
    BTW, widzę że niektóre komendy (list, links) są zablokowane niezgodnie
    z RFCs (nie zwracają nic) a nowe kanały przy joinowaniu mają ustawiane
    flagi +smntu, więc pewnie przerobili tego unreala. Gdybyś miał próbkę
    tego bota, możesz gdzieś wystawić, możnaby go sniffnąć.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21

  • 12. Data: 2005-03-22 00:43:24
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Bartosz Waszak wrote:

    > Zalożyłem aclke i zero ruchu się łapie. Coś chyba Poznania nie lubią :)

    Ja też założyłem na oba, które się tu pojawiły w meldunkach. Na rzazie cicho
    i sza. Niech sobie zostaną, na wszelki wypadek.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator