  • 1. Data: 2010-11-23 14:49:58
    Temat: [1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    Wprawdzie jest to grupa o problemach ze sprzętem ale też często padają
    pytania co kupić, dlatego zdecydowałem się napisać tu to ostrzeżenie.
    Kupiłem wysyłkowo w sklepie www.net-s.pl monitor LG. Na swej stronie
    napisali, że monitor ten ma gwarancję producenta. Przed zakupem dwa razy
    upewniałem się o tym telefonicznie. Niestety monitor otrzymałem bez
    karty gwarancyjnej. Oczywiście upomniałem się o tę kartę. Najpierw
    tłumaczyli, że to zwykłe przeoczenie i kartę doślą pocztą. Czekałem
    tydzień. Gdy kolejny raz zadzwoniłem do nich to tłumaczyli, że akurat
    zabrakło im formularzy kart i jak tylko dostaną to wyślą. Na kolejnego
    emaila dostałem odpowiedź, że do naprawy gwarancyjnej w serwisie LG
    wystarczającą podstawą jest faktura. Oczywiście skonsultowałem to z BOK
    w LG Polska. Odpowiedzieli, że podstawą naprawy gwarancyjnej jest tylko
    i wyłącznie wypełniona karta gwarancyjna. Ostrzegli, że jeżeli do
    monitora nie ma dołączonej karty gwarancyjnej w języku polskim to taki
    monitor pochodzi spoza oficjalnej dystrybucji LG w Polsce i nie podlega
    naprawie gwarancyjnej w serwisie LG Polska.
    Dobrze się zastanówcie zanim coś kupicie w www.net-s.pl.

  • 2. Data: 2010-11-24 21:01:51
    Temat: Re: [1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s
    Od: vDon <v...@o...eu>

    Dąbrowski wrote:

    > Kupiłem wysyłkowo w sklepie www.net-s.pl monitor LG. Na swej stronie
    > napisali, że monitor ten ma gwarancję producenta.

    Norma. Na swojej stronie podobnie ściemniają z wieloma innymi modelami
    np. Samsunga. Tyle, że w przypadku tego ostatniego łatwiej wychwycić
    różnicę, bo zamiast standardowych 3 lat dają na ogół rok.

    > Przed zakupem dwa razy
    > upewniałem się o tym telefonicznie.

    To ciekawe, swego czasu na telefon nie ściemniali. Pewnie zależy od tego
    kto odbiera.

    > Dobrze się zastanówcie zanim coś kupicie w www.net-s.pl.

    Jeśli dobrze kojarzę to ten sam kapitał co (nie)sławny niegdyś "NET
    Service" z Gdyni. Nawet przy dużej dozie wrodzonego optymizmu trudno to
    uznać za rekomendację.