  • 1. Data: 2011-08-03 16:14:48
    Temat: 10 second car - żenada
    Od: "Alek_miszczu" <w...@g...pl>

    oglądam fast&furoius i tam gadają o "10 second car",
    że tam jeden załozył sie z drugim o taki tym auta,
    przecież to żenada, 10 sekund do setki ?
    to moje podrasowane TICO ma lepsze przyspieszenie ...

  • 2. Data: 2011-08-03 16:20:12
    Temat: Re: 10 second car - żenada
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Alek_miszczu

    > oglądam fast&furoius i tam gadają o "10 second car", że tam jeden
    > załozył sie z drugim o taki tym auta, przecież to żenada, 10 sekund do
    > setki ? to moje podrasowane TICO ma lepsze przyspieszenie ...

    10 sekund na 1/4, trollu. Nieudany trolling.

  • 3. Data: 2011-08-03 16:28:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-03 16:14:48 +0200, "Alek_miszczu"
    <w...@g...pl> said:

    > oglądam fast&furoius

    To przestań.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-08-03 17:51:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 3 Aug 2011 14:14:48 +0000 (UTC), Alek_miszczu

    > 10 sekund do setki ?

    Pewnie mph. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-08-03 18:57:57
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-08-03 16:14, Alek_miszczu pisze:
    > oglądam fast&furoius i tam gadają o "10 second car",
    > że tam jeden załozył sie z drugim o taki tym auta,
    > przecież to żenada, 10 sekund do setki ?
    > to moje podrasowane TICO ma lepsze przyspieszenie ...

    To ja Ci proponuje jakieś "Edusat". Może nauczysz się poprawnie składać
    zdania.

  • 6. Data: 2011-08-03 18:58:56
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > że tam jeden załozył sie z drugim o taki tym auta,
    > przecież to żenada, 10 sekund do setki ?
    > to moje podrasowane TICO ma lepsze przyspieszenie ...

    Trollu, "podrasowane TICO" nie rozśmieszaj mnie, co za wieś, naucz się
    angielskiego, obejrzyj jeszcze raz, potem wróć.

  • 7. Data: 2011-08-03 21:15:04
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Alek_miszczu* w wiadomości news:j1bl4o$ehl$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > oglądam fast&furoius i tam gadają o "10 second car",
    > że tam jeden załozył sie z drugim o taki tym auta,
    > przecież to żenada, 10 sekund do setki ?

    Masz rację...

    > to moje podrasowane TICO ma lepsze przyspieszenie ...

    http://www.youtube.com/watch?v=0AQ4Ex9B67c

    Pozdr

  • 8. Data: 2011-08-04 15:40:50
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-08-03 16:20, to pisze:
    > begin Alek_miszczu

    > 10 sekund na 1/4, trollu. Nieudany trolling.

    Udany bo wszyscy nakarmili ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 9. Data: 2011-08-04 23:45:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Udany bo wszyscy nakarmili ;-)

    zamiast wrzycic od razu do kfa

  • 10. Data: 2011-08-04 23:51:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Thursday, August 4, 2011, 11:45:50 PM, you wrote:

    > zamiast wrzycic od razu do kfa

    Wrzycić, powiadasz? Musza zapytać znajomych Ślazaków, jak oni
    rozumieją "wrzycić"

    MSPANC

    --
    Best regards,