  • 1. Data: 2016-03-11 14:25:14
    Temat: 125
    Od: alanch15 <questix@_NOSPAM_poczta.fm>

    Witam!
    Mam 16 lat i szukam jakiegoś enduro/crossa. Wcześniej jeździłem dt 50/80,
    więc coś ogarniam. Mój budżet to 5000-6500 tyś. Bardzo podobał mi się KTM
    Lc2 125, ale jest ich mało. Myślałem o Dt 125, ale starsze modele
    kompletnie mi sie nie podobają. Mam nadzieję, że ktoś mi doradzi i z góry
    dziękuje.

  • 2. Data: 2016-03-12 08:56:21
    Temat: Re: 125
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-03-11 o 14:25, alanch15 pisze:
    > Mój budżet to 5000-6500 tyś.

    Za 5-6 mln zł bez problemu kupisz dowolny motocykl.

    --
    MN