  • 1. Data: 2016-03-10 21:13:21
    Temat: Co wybrać KTM 450EXC 4T czy 250EXC 2T? Temat rzeka....:)
    Od: a...@g...com

    Witam.
    Zastanawiam sie nad kupnem jak w temacie. Mam min. KTM 690R ale do polatania z
    kolegami brakuje mi czegoś lżejszego.
    Trochę boję się ze mnie porwie narwana "ćwiartka" ale moze się nie dam :)
    Mam 188 cm wzrostu i kolejna moja obawa to czy nie bede za wysoki na 250.
    Pomożcie i podajcie fachowe rady bo sam nie ogarnę :(

  • 2. Data: 2016-03-12 12:33:38
    Od: fiend <fieeend@_NOSPAM_o2.pl>

    Sorry, że odbiegam od tematu ale jaki model Duke'a 690 R posiadasz?

  • 3. Data: 2016-03-24 07:04:33
    Od: a...@g...com

    nie mam Duke-a tylko enduro