  • 61. Data: 2013-09-06 00:01:03
    Temat: Re: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-09-04 21:33, Magic pisze:
> [...]
    _m.jpg

    > O borze, jacy wy byliście brzydcy !

    A ic ;P
    Wtedy, to my bylismy pieeekni... Nie to, co teraz ;D

    Rafal, ales wygrzebal archiwum ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 62. Data: 2013-09-06 08:20:20
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-09-05 20:54, zbigi pisze:

    > Moze i bylismy (mnie tam nie ma, bosmy z Rogalem probowali wyzebrac
    > benzyne, coby zdazyc) ale Ewcia sporo ludzi rozpoznala bez pudla. :)
    > Tak, czy siak - 4 wrzesnia 1999 tkwi w mej pamieci niesamowicie. Wtedy
    > po raz pierwszy sobie powiedzialem: "nigdy wiecej na plecaka" oraz
    > "Chyba se musze japonie kupic" ;)
    > Dzieki Rogalu!

    Ło! rany! Tez to pamietam :) ... i sie spoznilismy na slub, na zdjecie
    na najebke juz nie :)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 63. Data: 2013-09-06 12:39:00
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    zbigi <z...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Tak, czy siak - 4 wrzesnia 1999 tkwi w mej pamieci niesamowicie. Wtedy
    >po raz pierwszy sobie powiedzialem: "nigdy wiecej na plecaka" oraz

    To byly czasy, heej;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 64. Data: 2013-09-10 09:48:01
    Od: garymakkoj <h...@o...pl>

    Witam, ja tez mniej więcej w tym czasie odkryłem internetu czar i pl.rec.motocykle, n
    ircu. Teraz pewnie nie wiedział bym jak tam wejść:-)Właśnie w 1999 kupiłem swoją CBR
    kę - i kadży dzień był jak gwiazdka :-)

    pozdrawiam
    garymakkoj